حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی:

راهبرد دشمن حضور حداقلی مردم در انتخابات است

«طباطبایی» گفت: دشمن با ایجاد شبهه و دروغ‌پردازی سعی در سرد کردن تنور انتخابات دارد.
کد خبر: ۶۲۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ - 24October 2023

راهبرد دشمن حضور حداقلی مردم در انتخابات استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید هادی طباطبایی» معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در شورای اداری سبزوار با بیان اینکه دشمن همه امکانات خود را پای کار آورده تا مردم را از حضور در انتخابات منع کند، اظهار داشت: این ترفند همیشگی دشمن بوده، سال گذشته هم سعی داشت با ایجاد اغتشاشات، مردم را از آینده نظام ناامید و کار جمهوری اسلامی ایران را یکسره کند.

وی افزود: وظیفه ما در قبال این توطئه‌ دشمنان، تلاش برای ایجاد امید با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام در طول سالیان گذشته از انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از راه‌های تشویق مردم برای حضور در انتخابات، عملکرد جهادی مسئولان است، خاطرنشان کرد: باید ضمن فعالیت شایسته خود، وظیفه خود را هم به درستی انجام دهیم و به مردم ثابت کنیم که خادم مردم هستیم و این امر سبب افزایش اعتماد در بین آحاد جامعه خواهد شد.

طباطبایی تصریح کرد: مردم باید به این حقیقت پی ببرند که انتخابات بزرگ و مردم‌سالاری حاکم بر جامعه، نعمتی است که به واسطه حکومت اسلامی رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ۴۱ انتخابات سالم و بدون خدشه به اقرار همه دنیا برگزار شده است، تاکید کرد: دشمنان با دروغ‌پردازی و شبهه‌افکنی در مورد هیات‌های اجرایی سعی در ناامید کردن مردم دارند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار