حضور حداکثری اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

حضور گسترده مردم در انتخابات، توطئه‌‌های نظام سلطه را خنثی می‌کند

«طباطبایی» گفت: هدف دشمن ناامید کردن مردم نسبت به عملکرد نظام مقدس اسلامی و بی‌ارزش نشان دادن نقش مردم در سرنوشت کشور است؛ بر همین اساس به دنبال بی‌اثر جلوه دادن انتخابات پیش‌رو است که حضور پرشور مردم در این انتخابات توطئه‌ دشمن را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۶۰۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ - 09August 2023

حضور گسترده مردم در انتخابات، توطئه‌‌های نظام سلطه را خنثی می‌کند به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید هادی طباطبائی» رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی در حاشیه سفر خود به شهرستان خواف در جمع خبرنگاران اظهارداشت: جمع ورود به سامانه پیش ثبت نام تا ساعت ۱۳:۳۰ امروز (چهارشنبه)، هزار و ۱۲۴ نفر بوده که آمار ثبت نام قطعی متقاضیان در خراسان رضوی ۹۳۹ نفر است.

وی افزود: از این تعداد، ۱۵۶ نفر زن و ۷۸۳ نفر مرد هستند و در ترکیب تحصیلات متقاضیان، ۱۳۰ نفر لیسانس و زیر لیسانس، ۶۶۱ نفر فوق لیسانس، ۱۳۸ نفر دارای مدرک دکتری و ۱۰ نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند و مشمولین ماده ۲۸ نیز شش نفر هستند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی با تشریح ترکیب سنی متقاضیان پیش ثبت نام گفت: ۳۸۴ نفر بین ۳۰ تا ۴۰ سال، ۳۳۳ نفر بین ۴۰ تا ۵۰ سال، ۱۸۴ نفر بین ۵۰ تا ۶۰ سال و ۳۸ نفر بالای ۶۰ سال سن دارند.

طباطبائی عنوان‌ کرد: ۸۰ هزار نفر مجری انتخابات در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با ستاد انتخابات استان همکاری خواهند کرد که آموزش‌های لازم ویژه مجریان انتخابات آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی ادامه داد: در فرایند اجرای انتخابات با هیچکس تعارف نداریم و خط قرمز ما این است که هیچ کس حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه نامزد استفاده کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف دشمن ناامید کردن مردم نسبت به عملکرد نظام مقدس اسلامی و بی‌ارزش نشان دادن نقش مردم در سرنوشت کشور است؛ بر همین اساس به دنبال بی‌اثر جلوه دادن انتخابات پیش‌رو است که حضور پرشور مردم در این انتخابات توطئه‌ دشمن را خنثی می‌کند.

خراسان رضوی در قالب ۱۲ حوزه انتخابیه ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد، همچنین شش نماینده نیز از این استان در مجلس خبرگان رهبری حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار