وزیر ورزش در جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، خبر داد:

جلسه شورای عالی جوانان هفته اول مهرماه برگزار می‎شود

گودرزی با تاکید بر اهمیت تشکیل اولین جلسه شورای عالی جوانان در دولت یازدهم و لزوم ارائه کارآمدترین پیشنهادها به این شورا، ‌گفت: پیشنهاد می کنم که از جلسه حاضر، به عنوان ستاد ملی ساماندهی امور جوانان و نماد خرد جمعی، در جهت تعیین اولویت های حوزه جوانان بهره‎مند شد.
کد خبر: ۲۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷ - 10September 2014

جلسه شورای عالی جوانان هفته اول مهرماه برگزار می‎شود

به گزارش دفاع پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود گودرزی، ضمن حضور در پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان، از تمامی اعضای این ستاد، به خاطر حضور فعال و تاثیرگذارشان،تشکر کرد و گفت: خوشبختانه، هفته آینده اولین جلسه شورای عالی جوانان، با حضور شخص رئیس جمهور یا معاون اول وی ، تشکیل خواهد شد که این موضوع نویدبخش ایجاد افق های روشن در جهت حل مسائل جوانان است.

وزیر ورزش و جوانان  با تبیین نقش تصمیم سازی در شورای عالی جوانان، اظهار داشت: بی تردید، آنچه که در شورای عالی جوانان طرح می شود، به جریان تصمیم سازی این شورا، کمک حیاتی می کند و از آنجا که ستاد ملی ساماندهی امور جوانان نیز، یک ستاد تصمیم ساز محسوب می شود، باید از این بستر به منظور طرح و تصویب تصمیم ها و طرح ها، استفاده مطلوبی کرد.

گودرزی با تاکید بر اهمیت تشکیل اولین جلسه شورای عالی جوانان در دولت یازدهم و لزوم ارائه کارآمدترین پیشنهادها به این شورا، افزود: پیشنهاد می کنم که از جلسه حاضر، به عنوان ستاد ملی ساماندهی امور جوانان و نماد خرد جمعی، در جهت تعیین اولویت های حوزه جوانان بهره ببرید و موضوعات قابل طرح در شورای عالی جوانان، که از اولویت خاصی برخوردار است را انتخاب و پیشنهاد نمایید. بازخوانی پیشنهادهای طرح شده در جلسات قبلی ستاد ملی ساماندهی، در جمع کارشناسان حاضر حوزه تخصصی جوانان بسیار مهم است.

وزیر ورزش و جوانان اقدام خوب و موثر مجلس شورای اسلامی در خصوص برداشت 500 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی و واگذاری آن به دولت را مورد تقدیر قرار داد و گفت: با این اقدام ستودنی مجلس شورای اسلامی، رقم مذکور در اختیار دولت قرار خواهد گرفت تا جریان پرداخت وام ازدواج، روند و سرعت خود را بازیابی کند، و یک و نیم میلیون جوان منتظر در صف دریافت وام ازدواج، به سروسامان شایسته ای دست یابند.

وی استفاده بهینه از این فرصت را منوط به مدیریت صحیح حوزه جوانان دانست و اظهار امیدواری کرد که این اقدام مجلس، منشاء خیر و اثرات خوب، آن هم در گستره ی جوانان کشور باشد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه منفعل بودن را به عنوان یک آفت در عرصه مدیریت قلمداد کرد و از مدیران و فعالان حوزه جوانان خواست که در توزیع صحیح رقم تخصیص داده شده به وام ازدواج، حضوری فعالانه داشته و به هیچ وجه، منفعل نباشند.

گودرزی با ارائه پیشنهادهای راهبردی در خصوص مدیریت مالی،آن هم در حوزه جوانان گفت: با اینکه برای پرداخت وام ازدواج، بانک، یا بانک های عاملی معرفی خواهند شد،اما پیشنهاد می کنم که حوزه جوانان وزارتخانه، در روند توزیع و پرداخت این وام حضور داشته باشد تا بتواند بهتر و بیشتر منشاء خیر شود.

وی در پایان صحبت های خود از اعضای ستاد ملی ساماندهی امور جوانان خواست که فضا را برای اهتمام ویژه سازمان ها و نهاد ها به مسائل جوانان ایجاد کرده و آنها را بیش از پیش با حوزه جوانان آشنا کنند و در این بخش بسیار مهم فعال باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها