افتتاح نمایشگاه «نوشت‌افزار و محصولات کاربردی» در مصلی امام (ره)

نمایشگاه «فروش تجهیزات کمک آموزشی، لوازم‌التحریر، کیف و کفش و محصولات کاربردی مد و لباس ایرانی و اسلامی» از ۱۹ لغایت ۲۸ شهریور سال جاری با برپایی ۴۰۰ غرفه از تولیدات نوشت‌افزار ایرانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲ - 10September 2014

افتتاح نمایشگاه «نوشت‌افزار و محصولات کاربردی» در مصلی امام (ره)

 به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، نمایشگاه «فروش تجهیزات کمک آموزشی، لوازمالتحریر، کیف و کفش و محصولات کاربردی مد و لباس ایرانی و اسلامی» از 19 لغایت 28 شهریور سال جاری با حضور 700 شرکت داخلی در شبستان مصلی امام خمینی (ره) به ارائه محصولات فرهنگی اسلامی _ ایرانی به اقشار مختلف جامعه میپردازد.

 در این نمایشگاه 400 تولیدکننده نوشتافزار و لوازمالتحریر و 300 تولیدکننده اسلامی _ ایرانی حضور به عمل خواهند آورد.

 در این نمایشگاه ورود هر نوع تصاویر و برند خارجی که برگرفته از انیمیشنهای غربی باشند، کاملاً ممنوع است و همه محصولات کاملاً با تصاویر اسلامی _ ایرانی ارائه میشود.

از تولیدکنندگان نوشتافزار اسلامی _ ایرانی حاضر در این نمایشگاه میتوان به «روشنا»، «شهر موشها»، «آزاده»، «سوژه»،«آراد»، «چرم آرا»، «تک چرم»، «نادر»، «ایام» و «قاصدک»، اشاره کرد.

افتتاحیه «فروش تجهیزات کمک آموزشی، لوازمالتحریر، کیف و کفش و محصولات کاربردی مد و لباس ایرانی و اسلامی»، امروز ساعت 15 با حضور و سخنرانی حمید قبادی، مشاور معاون امور هنری و دبیر کارگروه مد و لباس، یکی از مسئولان جامعه اصناف و دو نفر از تولیدکنندگان ایرانی در شبستان امام خمینی (ره) برگزار میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار