همزمان با آغاز دهه فجر صورت گرفت؛

تجلیل از خانواده شهید داود گلشن‌دوست در فرهنگسرای گلستان

در ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با هدف تجلیل از مقام شامخ خانواده‌های شهدا منطقه هشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان اسلام، از خانواده شهید داوود گلشن‌دوست تجلیل شد.
کد خبر: ۲۷۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ - 03February 2018

تجلیل از خانواده شهید داوود گلشن دوست در فرهنگسرای گلستانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین وحیدی در ویژه برنامه «در کوی نیکنامان» با بیان اینکه انقلاب و پیروزی آن ثمره خون‌ شهدا و مقاومت‌هایی بود که سبب شکوفا شدن اسلام، پیروزی بر کفر جهانی و ایجاد رفاه و آسایش برای ملت عزیزمان بود، اظهار داشت: امسال در اتفاقی تفکربرانگیز دهه فجر با دهه فاطمیه تقارن پیدا کرده است که برای اهل تفکر این اتفاق حقیقتا جای تأمل دارد.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) بعد از رحلت پیامبر (ص) اعتراض داشتند و ناراحت بودند و همین باعث شد که با ایشان برخورد شد، افزود: یکی از مهمترین دلایل اعتراض حضرت زهرا (س)، پیمودن راه طاغوت بود، زیرا کار طاغوت در جامعه بالا گرفت، راه ولایت بسته شد و حضرت زهرا (س) می‌دانستند با اعتراضشان حداقل می‌توانند به مردم آگاهی بدهند.

در ادامه این مراسم مادر شهید داود گلشن دوست با بیان اینکه آخرین باری که داود به مرخصی آمده بود با تعجب نگاهش کردم، اظهار داشت: دوستانش به او گفته بودند در این ماه رمضان چرا به خانه نمی‌روی؟ داود در جوابشان گفته بود: چون مادرم به حضور من در این ماه عادت می‌کند، که سحر‌ها مرا بیدار کند، اگر بروم به ماندنم عادت می‌کند.

وی با بیان اینکه این شهید و خواهرش خیلی به هم وابسته و صمیمی بودند، افزود: با همدیگر خیلی شوخی می‌کردند. داود یک بار در نامه نوشته بود که تخریبچی شده است. خواهرش نیز پاسخ داده بود: «برادر مراقب باش که خودت را تخریب نکنی.»

این مادر شهید با بیان اینکه من از مردن می‌ترسیدم، اظهار داشت: پسرم همیشه می‌گفت: «به بهشت زهرا برو که رفتن به آنجا را یاد بگیری. مادر از مردن نترس. در بستر مردن بهتر است یا شهادت؟»

مادر شهید داود گلشن دوست تصریح کرد: به داود گفتم: «۲ سال جبهه‌ هستی، دیگر وقت آن رسیده که برگردی.» در جوابم گفت: «من از تو، خواهرم و از مملکت دفاع می‌کنم.»

بنا بر این گزارش، ویژه برنامه «در کوی نیکنامان» همزمان با ایام دهه فجر و دهه فاطمیه با قرائت زیارت عاشورا با روضه‌خوانی و مداحی محمدباقر ربیعی ذاکر اهل بیت (ع) آغاز شد و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر سنگی از خانواده شهید داود گلشن دوست تجلیل شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار