امام جمعه «اسدآباد»:

انقلاب اسلامی باعث شکوفا شدن جایگاه واقعی بانوان در جامعه شد

امام جمعه «اسدآباد» گفت: انقلاب اسلامی باعث شکوفا شدن جایگاه واقعی بانوان در جامعه شد و تا پیش از انقلاب زنان سهمی در پیشرفت کشور نداشتند اما با شکوفا شدن انقلاب این قشر مهم جامعه به جایگاه واقعی خویش رسیدند.
کد خبر: ۲۷۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ - 04February 2018

انقلاب اسلامی باعث شکوفا شدن جایگاه واقعی بانوان در جامعه شد

به گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدموسی حسینی‌مجد» امام جمعه «اسدآباد» صبح امروز در مراسم زنگ انقلاب در مدرسه «پروین اعتصامی» این شهر با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، به بیان ویژگی‌های انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بدون شک یک اتفاق ویژه در تاریخ کشور به شمار می‌رود.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث شکوفا شدن جایگاه واقعی بانوان در جامعه شد، افزود: تا پیش از انقلاب زنان سهمی در پیشرفت کشور نداشتند، اما با شکوفا شدن انقلاب این قشر مهم جامعه به جایگاه واقعی خویش رسیدند.

«حسین افشاری» فرماندار شهرستان اسدآباد نیز در این مراسم با گرامی‌داشت یاد و نام شهدای انقلاب و دفاع مقدس به امکان تحصیل همه قشرهای جامعه پس از انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: تا پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی فقط طبقه مرفه جامعه قادر به تحصیل بودند اما پس از انقلاب محروم‌ترین نقاط کشور نیز دارای مراکز تحصیلی شدند.

وی همچنین به کسب رتبه ممتاز دو مرکز تحصیلی شهرستان در شاخص‌های کشوری نیز اشاره کرد و افزود: از دانش‌آموزان انتظار داریم با سعی و تلاش خود مسیر پیشرفت کشور را ادامه دهند.

نواختن زنگ انقلاب، پخش نماهنگ با موضوع انقلاب اسلامی و اجرای سرود توسط دو گروه تواشیح و سرود از جمله برنامه‌های اجرایی در ین مراسم به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها