فرمانده لشکر 84 لرستان:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه انقلاب هستند

فرمانده لشکر 84 لرستان گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌شمار می‌آیند و سرمایه‌های اصلی کشور این خانواده‌ها هستند.
کد خبر: ۲۷۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹ - 04February 2018

خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه انقلاب هستند/ نیروهای مسلح آماده تر از همیشه

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، امیر سرتیپ دوم «تقی دریکوند» در مراسم «یادواره شهدای نورآباد» که در سالن اجتماعات ارشاد این شهرستان برگزارشد، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران سرمایه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: درخت انقلاب اسلامی با خون شهیدان آبیاری و حفاظت شده و همین امر باعث شکست تمام توطئه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول تاریخ شده است.

امیر دریکوند اظهار داشت: رزمندگان اسلام تا به امروز که 40 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد همیشه در صحنه حاضر و در جریان انقلاب و دفاع مقدس همیشه جان برکف آماده دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب بوده‌اند.

فرمانده لشکر 84 لرستان با اشاره به حضور نیروهای مسلح در زلزله‌های اخیر کشور برای کمک رسانی به زلزله‌زدگان، تأکید کرد: امروزه بیشتر از هر زمانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده خدمت به انقلاب، مردم و جواب‌گوی تهاجمات دشمن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار