ریاض مدعی رهگیری موشک نیروهای انصارالله یمن شد

ترکی المالکی گفت: یک فروند موشک شلیک شده بالستیک نیروهای جنبش انصارالله به سمت جنوب غرب عربستان را رهگیری کرده است.
کد خبر: ۲۷۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲ - 05February 2018

ریاض مدعی رهگیری موشک نیروهای انصار الله یمن شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، ترکی المالکی اظهار داشت: سامانه ضدموشکی عربستان صبح امروز (دوشنبه) یک فروند موشک پرتاب شده از سوی نیروهای حوثی (انصارالله) به سمت شهر خمیس مشیط واقع در جنوب غرب این کشور را رهگیری کرده است.

بنابر این گزارش، عربستان بارها ایران را به حمایت تسلیحاتی از نیروهای انصارالله یمن متهم کرده است ادعایی که همواره با تکذیب تهران روبه رو شده است.

از ماه نوامبر (آبان/ آذر) نیروهای یمنی، چندین موشک به سمت عربستان شلیک کرده که به ادعای سعودی ها، همه آنها رهگیری شده است.

در همین حال، یگان موشکی ارتش یمن شامگاه یکشنبه مواضع مزدوران سعودی در استان تعز را با موشک زلزال1 هدف قرار داد و منهدم کرد.

در مقابل جنگنده - بمب افکن های متجاوز عربستان دیروز (یکشنبه) ساختمان تحقیقات جنایی صنعا را در منطقه ذهبان این شهر بمباران کردند.

عربستان همراه با امریکا و چند کشور عربی از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.

این تجاوز نظامی هیچ دستاوردی برای متجاوزان سعودی و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور مسلمان نشین یمن و کشتار و آوارگی مردم این کشور شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها