امیر حیدری به دفاع پرس خبر داد؛

ساخت موشک هدایت‌شونده در نیروی زمینی ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش از ساخت سامانه موشکی ضد زره هدایت‌شونده در این نیرو خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ - 10February 2018

ساخت موشک هدایت‌شونده در نیروی زمینی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم تحویل‌دهی تجهیزات بازآماد شده نزاجا به یگان‌های عملیاتی در پاسخ به سوال دفاع پرس، اظهار داشت: نزاجا موفق به ساخت سامانه موشکی ضد زره هدایت‌شونده شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه ساخت موشک‌های ضد زره یکی از الزامات چرخه دفاعی نزاجا محسوب می‌شود، در این حوزه فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است و ان‌شاءالله در روز ۲۹ فروردین جزییات بیشتری از این موشک در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

امیر حیدری ادامه داد: این سامانه پرتاب‌کننده موشک‌های ضد زره که در این مرکز در حال ساخت است، بعنوان یک پروژه منحصر به فرد محسوب می‌شود که می‌تواند نیروی زمینی را در بُعد ضد زره از قابلیت‌های بی‌نظیری بهره‌مند سازد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: یکی از نماد‌های ولایتمداری این نیرو، نهضت قطعه‌سازی و خودکفایی است که به فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفت.

وی با تاکید بر لزوم اتوماسیون شدن سامانه‌های دفاعی گفت: ما در تمام محصولاتی که در نیروی زمینی بر روی آن‌ها کار می‌کنیم، این روند را در پیش گرفته‌ایم که به سمت اتوماسیون شدن حرکت کنیم و در مجموعه صنایع شهید زرهرن نیز به دنبال همین موضوع هستیم.

امیر حیدری عنوان کرد: نفربر‌ها و تانک‌هایی که بعنوان ستون اصلی در نیروی زمینی وجود دارند، با توجه به ساختار نزاجا که در حال تبدیل شدن به یک نیروی متحرک و هجومی است، قابلیت‌های جدیدی را برای اثرگذاری پیدا کرده‌اند.

فرمانده نزاجا در ادامه به راهپیمایی ٢٢ بهمن اشاره و تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی فردا مانند مقابله اسلام با کفر در واقعه «خندق» است؛ چراکه تمام دشمنان قسم‌خورده نظام بسیج شده‌اند، تا بتوانند از حضور حداکثری مردم جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت: از همه مردم دعوت می‌کنم با حضور در خیابان‌ها مشت محکمی بر دهان آن‌هایی بزنند که چشم دیدن وحدت و انسجام ما را ندارند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها