کوثری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پاکستان بر جغرافیای خود برای مهار تروریست‌ها تسلط ندارد/ داعش عددی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به نقش پاکستان در حملات تروریستی جنوب شرق کشور گفت: پاکستان بر محدوده جغرافیایی خود تسلط ندارد؛ به‌خصوص در حال حاضر که تظاهرات و اختلافات بسیاری در مرکزیت نظام پاکستان در جریان است.
کد خبر: ۲۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸ - 11September 2014

پاکستان بر جغرافیای خود برای مهار تروریست‌ها تسلط ندارد/ داعش عددی نیست

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به حمله گروهک تروریستی جیشالعدل به پایگاه مرزی سراوان، اظهار کرد: بچههای ما به لطف خدا و با هوشیاری مقابل حمله این تروریستها ایستادگی کرده و آنها را از رسیدن به هدف خود ناکام گذاشته و سرکوب کردند.
 
وی با اشاره به نقش پاکستان در حملات تروریستی جنوب شرق کشور تصریح کرد: ما این مسئله را بهصورت مداوم پیگیری میکنیم و نمیتوانیم بگوییم گروههای اشرار در پاکستان بهصورت صد در صد پاکسازی شدهاند.
 
کوثری تاکید کرد: پاکستان بر محدوده جغرافیایی خود تسلط ندارد؛ بهخصوص در حال حاضر که تظاهرات و اختلافات بسیاری در مرکزیت نظام پاکستان در جریان است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص برخی تحرکات در شمالغرب کشور و نقش داعش در این تحرکات گفت: بچههای ما نقاط استراتژیک در غرب و شمالغرب را در اختیار دارند. من از این مناطق بازدید کردهام و از نزدیک در جریان این موارد قرار گرفتهام.
 
وی اضافه کرد: داعش عددی نیست و اینها از طرف آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان سعودی حمایت میشوند.
 
کوثری در ادامه به موضوع ائتلاف آمریکا علیه داعش اشاره کرد و افزود: مبارزه آمریکا با داعش دروغ است و با این کار دو هدف را دنبال میکند؛ ابتدا اینکه جو عمومی جامعه بینالمللی را از خود دور کند؛ چون امروز همه میگویند آمریکا از ابتدا حامی این گروه تروریستی بوده است و از طرف دیگر هم میخواهد در عراق جای پایی برای خود داشته باشد.
 
وی در پایان پیرامون سرانجام داعش تأکید کرد: داعش قطعاً از بین خواهد رفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها