بیست و دوم بهمن تماشایی-32/

عبداللهی: هیچ بیگانه‌ای اجازه ورود به حوزه دفاعی کشور ندارد

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فعالیت در حوزه دفاعی و امنیتی حق قانونی کشورمان است و به همین دلیل به هیچ بیگانه‌ای اجازه ورود به این عرصه را نمی‌دهیم.
کد خبر: ۲۷۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ - 11February 2018

هیچ بیگانه‌ای اجازه ورود به حوزه دفاعی کشور را ندارد/حلقه محافظین مسئولان باید کاهش یابدسردار سرتیپ «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره علت حضور پرشور هر ساله مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: این مردم، مردمی هستند که با امام خمینی پیمان بستند و انقلاب را به پیروزی رساندند؛ به همین خاطر اتکا امام و ملت به یکدیگر بود، لذا مردم تاکنون به این انقلاب وفادار بوده و خواهند بود و از دستاوردهای انقلاب حراست می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این وفاداری مردم به انقلاب وفاداری از عمق وجودشان است، افزود: مردم در همه حوادث سخت انقلاب از جمله دوران دفاع مقدس، در مقابله با انواع توطئه‌های دشمنان و تحریم‌ها مقاومت کرده و پشتیبان انقلاب بودند و همواره پوز دشمنان را به خاک مالیده‌اند.

سردار عبداللهی ادامه داد: امسال نیز علی‌رغم همه فضاسازی‌هایی که به‌وسیله فضای مجازی و حقیقی علیه این انقلاب انجام دادند، مردم مانند سال‌های گذشته در صحنه حضور یافتند.

وی در ادامه در خصوص اینکه چرا برخی مسئولین میان خود و مردم فاصله ایجاد کردند، گفت: مسئولی که از مردم فاصله بگیرد خلاف راه امام و مشی انقلاب حرکت کرده است، زیرا نظامی که امام، آن را پایه‌ریزی کرد حتی به اندازه تار مویی هم نباید فاصله‌ای میان مسئولان و مردم باشد بنابراین مسئولی که با مردم فاصله ایجاد کرده یا باید از مسئولیت خود کنار رود یا برای ماندگاری در مسئولیتی که دارد فاصله خود را با مردم کاهش دهد؛ مسئولان این نکته را هم باید بدانند مسئولیت ماندگار نیست و زودگذر است اما آنچه می‌ماند خدمت‌گذاری آن‌ها به مردم است.

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح سپس درباره کاهش حلقه محافظان مسئولان نیز بیان داشت: امروز که بواسطه حضور و هوشیاری نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، امنیت کشور زبان‌زد است نیازی به برخی از این محافظین وجود ندارد هر چند در حال حاضر تعداد این محافظین کم شده ولی به نظر من باید از این هم کمتر شود.

وی در خصوص تلاش اروپا و آمریکا برای ایجاد محدودیت‌های برای فعالیت‌های دفاعی کشورمان هم عنوان کرد: همان‌گونه که تاکنون بارها از سوی مسئولان مختلف و مقام معظم رهبری اعلام کردند اجازه نمی‌دهیم دشمنان به مسایل دفاعی و امنیتی ما ورود پیدا کنند، زیرا این حق قانونی ماست لذا به طور قطع و یقین به هیچ بیگانه‌ای اجازه نمی‌دهیم در این عرصه ورود پیدا کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها