محمدمهدی حیدریان:

هنرمندانه‌ترین بیان متعلق به فیلم‌های دفاع مقدس بود/ در فیلم‌های مقاومت مضمون تازه‌ای را تجربه کردیم

رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه هنرمندانه‌ترین بیان متعلق به فیلم‌های دفاع مقدس بود، گفت: در فیلم‌های مقاومت مضمون تازه‌ای را تجربه کردیم.
کد خبر: ۲۷۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶ - 11February 2018

هنرمندانه‌ترین بیان متعلق به فیلم‌های دفاع مقدس بود/ در فیلم‌های مقاومت مضمون تازه‌ای را تجربه کردیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، «محمدمهدی حیدریان» رئیس سازمان سینمایی در مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، اظهار داشت: تبریک و سلام بر مردمی که در جشن پیروزی انقلاب، پرچم ایران زمین را به اهتزاز در آوردند.

وی گفت: فراگیری و شکوه این دوره جشنواره فیلم فجر با همراهی اهالی رسانه محقق شد. به رقم رشد 300 درصدی فیلم دیدن، هنوز راه زیادی داریم و باید مردم بیشتری به سینما بروند و مجلس و دولت باید در راه عدالت فرهنگی قدم بردارند. ما باید سهم خود را از اقتصاد تصویر مطالبه کنیم و به کمک سینما خلق فرصت کنیم و غافلگیری ما در عرصه‌های امنیتی را به حداقل می‌رساند.

رئیس سازمان سینمایی تصریح کرد: برنامه جامع سینما تهیه شده است. آثار این دوره جشنواره نشان داد سینمای ما زنده است. حضور فیلم‌های دفاع مقدس و مقاومت در قالب‌های داستانی، مستند و انیمیشن امید بیشتری را به جامعه منتقل می‎‌کند و آثار از سیاه نمای‌های مرسوم دور مانده است.

حیدریان گفت: فیلم‌های دفاع مقدس نگاه خاصی را با هنرمندانه‌ترین بیان برای جوانان منتقل کرده است. در موضوع فیلم‌های مقاومت مضمون تازه‌ای را تجربه کردیم. فیلم اولی‌ها نیز حرفه‌ای وارد کار شده‌اند.

وی خبر داد: سال‌ آینده جشنواره‌ای مستقل را برای فیلم اولی‌ها خواهیم داشت. رشد امروز ما امیدوار کننده است اما کافی نیست. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها