پیام تسلیت امام جمعه همدان در پی درگذشت پدر شهید «مروج»

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان طی پیامی درگذشت پدر شهید «محمدمهدی مروج» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۷۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ - 12February 2018

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در همدان به دنبال رحلت پدر شهید «محمدمهدی مروج»به گزارش دفاع پرس از همدان، به دنبال رحلت عالم فرزانه، روحانی مجاهد و پدر شهید حجت‌الاسلام «احمدعلی مروج‌همدانی»، آیت‌الله «غیاث‌الدین طه‌محمدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان طی پیامی این مصیبت را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: با تاسف و تاثر فراوان خبر ارتحال عالم فرزانه، روحانی بزرگوار ابوالشهید حضرت حجت‌الاسلام حاج شیخ «احمدعلی مروج» را دریافت کردم.

روحانی بزرگواری که یک عمر در راستای تبلیغ و ترویج معارف الهی قدم گذاشته و فعالیت های فراوانی را در این مسیر به ثمر رسانده است.

این عالم مجاهد و انقلابی در راه انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن این امر مهم و تداوم آن همچنین در عرصه جبهه‌های حق علیه باطل حضوری جدی و فعالیتی مخلصانه انجام داده تا انجا که فرزند عزیز خود را نیز در این راه مقدس تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

اکنون این عالم فرزانه به جوار قرب حضرت حق تعالی منتقل شده و ان‌شا‌ءالله مشمول رحمت و غفران واسعه الهی خواهد شد.

رحلت این عالم بزرگوار و مبارز انقلابی، استاد اخلاق با معنویت حوزه علمیه همدان را به حوزه‌های علمیه همدان و شاگردان معظم له، خانواده ایشان و مردم همدان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها