وصیت‌نامه شهید علیرضا نوری/ با مستکبران و ابرجنایتکاران شرق و غرب بجنگید

شهید نوری در وصیت‌نامه خود آورده است: «عزیزانم! از یکدیگر مواظبت کنید و یار هم باشید و با مستکبران و ابرجنایتکاران شرق و غرب بجنگید تا پاى جان و برقرارى حکومت جهانى امام مهدى (عج).»
کد خبر: ۲۷۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ - 12February 2018

وصیت‌نامه شهید علیرضا نوری/ با مستکبران و ابرجنایتکاران شرق و غرب بجنگیدبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «علیرضا نورى» در مهر ماه ۱۳۳۱ در ساری چشم به جهان گشود. وی همواره در راهپیمایی‌ها و تظاهرات علیه رژیم پهلوی شرکت می‌کرد. علیرضا با آغاز جنگ تحمیلی در جبهه‌ها حضور یافت. وی که در عملیات کربلای ۵ سِمت قائم‌مقام فرماندهی لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) را بر عهده داشت، ۹ بهمن ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«حمد و سپاس آفریدگارى را که مرا آفرید. همان‌طور که وعده داده بود و ان‌شاءالله مرا در جوار رحمتش قرار دهد. همان‌طور که رحمانیتش ایجاب می‌کند که این بنده گنهکار جز امید به فضل و رحمتش امید دیگرى ندارد.

معبودا! به مظلومیت رسولت، وحى رسولت و دخت گرامی‌اش و ۲ فرزند عزیزش و ذریه پاک حسین و یاران با وفایش گریستم.

عزیزا! به خون خواهى شهداى اسلام و مظلومین تاریخ با مستکبران زمان و طواغیت و نوکران حلقه به گوششان به دستور تو و به پیشوایى سرورى از سوى تو جنگیدم. اما بسیار می‌ترسم از این‌که مقبول درگاهت قرار نگرفته باشد که گنه بی‌شمار و غفلت بسیار، از این چنین بنده‌اى جز این هم توقعى نیست که سفره دل پیش تو گشوده است و کفه افکار نزد تو روشن «یا غیاث المستغیثین، ارحم، ارحم، ارحم، آمین یارب العالمین»

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند

فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنى، هر دو جهانش بخشى

دیوانه تو هر دو جهان را چه کند

سخنى با مادر عزیزم دارم که از دست دادن فرزند سخت است؛ اما صحراى کربلا و على اکبر و على اصغر و عباس علمدار و زینب و بدن پاره پاره برادر، مصیبتى دیگر است. صبر بر همه مصائب شیوه دخت زهرا علیه السلام است که تو هم سید دخت او هستى، پس صبر کن.

اى مادر و شما اى خواهران گرامى! از دامان پاک مادرى از نسل موسى بن جعفر علیه السلام هستند، پس صبر کنید که صبر در رحمت است و عفیف بمانید که شرافتمان به انجام دستورات اسلام است.

شما اى ۲ برادر بزرگوارم! به مبارزه طبق دستور خداى تبارک و تعالى تا دفع فتنه از عالم و گوش به فرمان امام امت این اسوه مبارزه و ایستادگى محکم بجنگید.

شما اى پسرانم وحید، حامد و اى دختر کوچکم! با مادرتان مانند گذشته مهربان باشید و از او مواظبت کنید. نماز و قرآن و دعاهاى معروف و زیارت امام حسین (ع) معروف به عاشورا را یاد بگیرید و بخوانید و درسهایتان را هم خوب بخوانید. از اسلام و ولایت فقیه با تمام وجود و با خونتان مواظبت کنید و سعى کنید همواره یک مسلمان نمونه باشید.

براى پدرتان نماز بخوانید و در حقش دعاى خیر کنید. من از خداى کریم براى شما همیشه دعاى خیر دارم. امیدوارم مورد قبولش قرار گیرد و امیدوارم وجود شما موجب سربلندى مسلمین و خوشحالى رسول گرامى اسلام حضرت محمدبن عبدالله (ص) و مولاى متقیان حضرت امام على (ع) و ائمه معصومین و ولى فقیه خمینى عزیز و امام زمان (عج) گردد.

عزیزانم! از یکدیگر مواظبت کنید و یار هم باشید و با مستکبران و ابرجنایتکاران شرق و غرب بجنگید تا پاى جان و برقرارى حکومت جهانى امام مهدى (عج) شما را به خداى کریم و رحیم می‌سپارم.

از همسر گرامی‌ام کمال رضایت را دارم و امیدوارم همچون همیشه از فرزندانم خوب مواظبت کند و سفارشاتى که کردم در مورد مسایلى که ممکن است بعد از من رخ دهد، عمل کن و همچون همیشه از اسلام و انقلاب اسلامى و ولایت فقیه دفاع کنید. از خداوند تبارک و تعالى براى شما که در تلخى و شیرینى زندگى کنارم بودید و یاری‌‎ام کردید طلب عزت و آمرزش و عاقبت به خیرى دارم.»

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها