سردار سرتیپ بسیجی دکتر کارگر:

دولت انگیزه‏ کافی برای فعالیت در بحث دفاع‌مقدس دارد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس کشور گفت: در زمینه‏ ساخت موزه دفاع مقدس به هر اندازه که در گیلان کار شود این آمادگی در کشور وجود دارد تا اعتبار لازم اختصاص یابد.
کد خبر: ۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷ - 04September 2013

دولت انگیزه‏ کافی برای فعالیت در بحث دفاع‌مقدس دارد


به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر که در دیدار با استاندار گیلان سخن میگفت، با اشاره به پیشینه ارزشمند مردم گیلان در دوران جنگ تحمیلی گفت: شایسته مردم این استان است که از داشتن موزه دفاع مقدس بهره مند شوند.

وی همچنین با اشاره به سابقه رئیس جمهور در دوران دفاع مقدس گفت: در دولت دکتر روحانی انگیزه کافی برای فعالیت در بحث دفاع مقدس وجود دارد. این انگیزه به خوبی در وزرای دولت و معاونین رئیس جمهور هم وجود دارد و باید از این فرصت برای ساخت و تکمیل پارک موزههای دفاع مقدس کشور بهره برد.
 
رئیس بنیاد  حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس افزود: بنیاد حفظ آثار یک بنیاد لشکری نیست، بلکه بنیاد کشوری–لشکری است. به طوریکه اعضای دولتی کشوری در هیئت امنای بنیاد بیشتر از اعضای لشکری هستند و این امر حکایت از آن دارد که بنیاد حفظ آثار، بنیادی نیست که تنها وابسته به تشکیلات نظامی باشد. نظر مقام معظم رهبری نیز با توجه به همین جهت گیری است.
 
سردار کارگر گفت: ما در استان، استاندار را مسئول اصلی بنیاد حفظ آثار می دانیم.
 
وی با تاکید بر راه اندازی پارک موزه دفاع مقدس ادامه داد: حق گیلان این است که پیشرفت پارک موزه اش بیشتر از این باشد. بنابراین از استاندار محترم انتظار همکاری بیشتر داریم.
 
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ادامه داد: الحمدا... در دولت فعلی هم انگیزه کافی برای کار در حوزه ی دفاع مقدس وجود دارد و برای این کار همه باید پای کار بیایند

کیهان هاشمنیا استاندار گیلان نیز در این دیدار گفت:ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت وظیفهای همگانی است و در همین راستا کمک به ساخت پارک موزه دفاع مقدس در گیلان تنها محدود به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در استان نیست و همه دستگاههای اجرایی متناسب با سهمشان موظف به همکاری هستند.
 
وی افزود: دستگاههای اجرایی در کنار نیروهای مسلح مؤظف به همکاری به ساخت پارک موزه دفاع مقدس در استان هستند چرا که دفاع مقدس و ارزشهای والای آن منحصر به شخص، گروه و سازمان خاصی نیست و همه ملت ایران به آن تعلق خاطر اساسی دارند.
 
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: همچنین به منظور پیگیریهای بیشتر برای ساخت پارک موزه دفاع مقدس در رشت اعتبار لازم برای انتقال ساختمان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دوران دفاعمقدس استان به محل ساخت پارک موزه اختصاص مییابد تا کارها بصورت میدانی و قرار گاهی پیگیری شود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار