در کاخ ریاست جمهوری هندوستان؛

مراسم استقبال رسمی مقامات عالی‌رتبه هندوستان از روحانی برگزار شد

حجت‌الاسلام روحانی به طور رسمی در کاخ ریاست جمهوری هندوستان از سوی رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور مورد استقبال قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ - 17February 2018

مراسم استقبال رسمی مقامات عالی رتبه هندوستان از روحانی برگزار شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز و در آغاز مرحله دوم سفر خود به هندوستان، به طور رسمی در کاخ ریاست جمهوری این کشور، از سوی رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر هندوستان مورد استقبال قرار گرفت.  

در مراسم استقبال رسمی از حجت‌الاسلام حسن روحانی پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و هندوستان، رؤسای جمهور دو کشور از یگان تشریفات «سان» دیدند.

در جریان این مراسم به افتخار حضور رئیس‌جمهور و هیأت همراه 21 گلوله توپ شلیک شد و رؤسای جمهوری ایران و هندوستان، هیأت‌های عالی‌رتبه مقامات همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

روحانی در پاسخ به پرسشی درباره روابط ایران و هندوستان گفت: اگر ما بتوانیم در این سفر به نقطه‌ای از روابط عالی برسیم که اجداد ما در ایران و هندوستان داشتند، کار بزرگی کرده‌ایم.

مذاکرات رسمی و ملاقات رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر هند و هیأت‌های عالی‌رتبه دو کشور قرار است در کاخ حیدرآباد نخست وزیری این کشور برگزار شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها