وصیت‌نامه شهید سید علی موسوی تاکامی/ شهادت در راه خدا یک زندگی جاوید و ابدی است

شهید موسوی تاکامی در وصیت‌نامه خود آورده است: «شهادت در راه خدا یک زندگی جاوید، همیشگی و ابدی خواهد بود.»
کد خبر: ۲۷۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ - 17February 2018

وصیت‌نامه شهید سید علی موسوی تاکامی/ شهادت در راه خدا یک زندگی جاوید و ابدی است

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سید علی موسوی تاکامی» یک فروردین ۱۳۴۶ در روستای تاکام چشم به جهان گشود. وی از سوی بسیج عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۱۹ دی ۱۳۶۵ طی عملیات کربلای ۵ در شلمچه مفقودالاثر شد.

این شهید بعد از گذشت ۱۱ سال، ۱۵ مهر ۱۳۷۶ پس از تفحص در گلزار شهدای تاکام به خاک سپرده شد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«اینجانب به فرمایش رهبر عالیقدر امام خمینی(ره) و بنا به وظیفه شرعی و اسلامی خود با اراده آهنین و استوار به جبهه نبرد ایمان، علیه کفر روانه شدم تا بتوانم خدمتی به امام خود که همان خدمت به اسلام می‌باشد کرده باشیم و حاضرم تا آخرین قطره خونم در راه هدف خود که همان اسلام عزیز می‌باشد فداکاری کنم و از هیچ کوششی فروگذار نکنم خدا را شکر می‌کنم که چنین لیاقتی را نصیب این حقیر گردانیده تا بتوانم در راه او و اهداف شهدا گام بردارم و در این راه اگر به درجه شهادت نائل گردم سعادتی بس عظیم بوده که خداوند به من عنایت فرموده و مقامی است که پروردگار به هرکس نمی‌دهد و هرکسی در این راه کشته شود به قرب الهی خواهد رسید.

از خدا می‌خواهم که این لیاقت یعنی کشته شدن در راهش را نصیب من بفرماید و اگر چنانچه کشته شدم، به آرزویی که همیشه از خدای خود طلب آن را می‌کردم رسیدم و پیروز و مفتخر می‎باشم و چه در این دنیا و چه در آخرت سربلند خواهم شد و چه شیرین و گوارا می‌باشد. شهادت در راه خدا یک زندگی جاوید، همیشگی و ابدی خواهد بود.

پدر و مادرم افتخار کنید و سربلند باشید که بین بچه‌هایتان یکی را به عنوان خمس تقدیم خدا کرده‌اید و خداوند به شما اجر بزرگ عنایت فرماید، بستگانم شما رسالت خون مرا به گردن بگیرید و تا اسلحه بر زمین افتاده من بی‌صاحب نماند و پیرو خط امام باشید.

خواهرانم حجاب خودتان را حفظ کنید و زینب‎وار راهتان را ادامه دهید و مانند زینب پیام خون مرا به گوش همه برسانید و سنگر عفت خودتان را حفظ کنید.»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها