«رعایت ادبِ» شهید مدافع حرم «سیدمصطفی صدرزاده» به روایت پدر

پدر طلبه شهید مدافع حرم گفت: شهید صدرزاده به انجام واجبات و ترک محرمات بسیار مقید بود و یکی از ویژگی‌های برجسته او، ادبش نسبت به پدر و مادر بود.
کد خبر: ۲۸۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰ - 26March 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «درس اخلاق» بیان گوشه‌ای از خصلت‌های خوب شهدای مدافع حرم است که در ششمین روز بهار سال 97 خصلت «رعایت ادبِ» شهید مدافع حرم «سیدمصطفی صدرزاده» را به روایت پدرش «محمد صدرزاده» بیان خواهیم کرد.

ویژه ششمین روز عید////«رعایت ادبِ» شهید مدافع حرم «سیدمصطفی صدرزاده» به روایت پدر

محمد صدرزاده پدر شهید مدافع حرم گفت: پسر شهیدم به انجام واجبات و ترک محرمات بسیار مقید بود و یکی از ویژگی‌های برجسته او، ادبش نسبت به پدر و مادر بود. در واقع در هر رتبه و مقامی که قرار گرفته داشت، چه در زمان طلبگی و چه آن زمان که فرمانده در جبهه سوریه شده بود، هیچ گاه ادب نسبت به بزرگترها اعم از پدر، مادر و حتی پدربزرگ و مادربزرگ را فراموش نمی کرد و امکان نداشت از منزل بیرون برود و برگردد و دست پدر و مادر را نبوسد. حرمت خاصی نسبت به بزرگترها داشت و با کوچکترها الفت و مهربانی خاص داشت و همیشه احترام بزرگترها را نگه می داشت به طوری که در مسجد محل سنتی را پایه گذاشت که کوچکترها دست بزرگترها را می بوسیدند و یک پایه گذار ادب خاص نسبت به بزرگترها بود.

بنا بر این گزارش، «سید مصطفی صدرزاده» از رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب (س) و فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون بود که در عملیات محرم به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. وی متولد ۱۹ شهریور ۱۳۶۵ در شهرستان شوشتر استان خوزستان در خانواده‌ای مذهبی است. پدرش پاسدار و جانباز جنگ تحمیلی و مادرش ازخاندان جلیله سادات هستند. نتیجه ازدواج این طلبه شهید در سال ۸۶، دختری هفت ساله به نام فاطمه و پسری هفت ماهه به نام محمدعلی است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار