امام جمعه موقت اهواز:

رسیدگی به امورات مردم و قشر کارگر از اهم امورات است

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: رسیدگی به امورات مردم و قشر کارگر از اهم امورات است و دولتمردان ما باید پاسخگوی مطالبات برحق جامعه کارگر و تولیدکننده باشند و اجازه و بهانه دست کسانی ندهند که اهداف دشمن را در کشور پیاده کنند.
کد خبر: ۲۸۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ - 24February 2018

رسیدگی به امورات مردم و قشر کارگر از اهم امورات استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام «میراحمدرضا حاجتی» با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب بارها با صراحت اعلام کرده‌اند که احساس خطر می کنند البته نه تنها از جانب دشمن بلکه از جانب کسانی که به دشمن بها می‌دهند و خواسته‌های آنان را در داخل کشور، تیتر و توئیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به امورات مردم و قشر کارگر از اهم امورات است، تصریح کرد: دولتمردان ما باید پاسخگوی مطالبات برحق جامعه کارگر و تولیدکننده باشند و اجازه و بهانه دست کسانی ندهند که اهداف دشمن را در کشور پیاده کنند.

خطیب جمعه اهواز بهترین و بالاترین نعمت را خدمت به خلق خدا عنوان کرد و افزود: نماز جمعه محل بیان مصالح جامعه و گفتن حقایق از زبان مردم است و من دست همه کارگرانی را که برای احقاق حق خود به جمع نمازگزاران می پیوندند را می بوسم.

حجت الاسلام حاجتی حادثه هواپیمای تهران - یاسوج را دردآور توصیف کرد و با بیان اینکه تأثر عمیق و همدردی صمیمانه خود را با خانواده‌های داغدار ابراز می‌دارم، ابراز داشت: خانواده های داغدار، ما را در غم خودشان شریک بدانند.

خطیب جمعه موقت اهواز با محکومیت اغتشاشات خیابان پاسداران تهران که امنیت جانی و مالی مردم را به خطر انداخت، افزود: نیروی مقتدر انتظامی ما حوصله به خرج داد و گرنه جمع کردن عده‌ای اراذل و اوباش برای این پاسداران امنیت جامعه کاری نداشت و این دلیل نمی‌شود که برخی بخواهند از سعه صدر فرزندان مقتدر انتظامی ما سو استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار