بهروز خوش رزم خبر داد:

طراحی و ساخت دکور «سلمان فارسی‌» پس از نگارش فیلمنامه انجام می شود

بهروز خوش رزم تهیه‌کننده سریال فاخر«سلمان فارسی» گفت:کار نگارش فیلمنامه پس از مطالعه، تایید و اضافه کردن صاحب نظران تاریخی و مذهبی توسط داوود میرباقری آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱ - 14September 2014

طراحی و ساخت دکور «سلمان فارسی‌» پس از نگارش فیلمنامه انجام می شود

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس بهروز خوش رزم تهیهکننده سریال فاخر«سلمان فارسی» از پایان تحقیق و پژوهش این پروژه خبر داد و گفت: تا به امروز نگارش طرح اولیه این سریال به پایان رسیده و به زودی وارد مرحله نگارش میشویم.

وی با بیان اینکه از چند ماه آینده کار نگارش فیلمنامه توسط داوود میرباقری آغاز میشود، افزود: پس از مطالعه، تایید و اضافه کردن  اساتید، صاحب نظران، متخصصان، کارشناسان تاریخی و مذهبی که هر کدام بخش زیادی را شامل میشود کار نگارش فیلمنامه را شروع میکنیم.

خوشرزم اضافه کرد: هیچ گونه طراحی دکور و لوکیشنی تا به امروز انجام نشده است و فقط مدیران شهر اصفهان از ساخت این سریال در آن شهر حمایت کردند. نگارش فیلمنامه توسط گروهی از نویسندگان زیرنظر داوود میرباقری، کارگردان اثر انجام میشود.

میرباقری که در حال حاضر در حال پیشتولید سریال «ماه تیتی» برای پخش از نمایش خانگی است قصد دارد تا پس از دومین کار خود در این عرصه مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» را به تولید برساند.

میرباقری پیش از این در اظهارنظری درباره مجموعه سلمان فارسی گفته بود: سلمان فارسی چهار برابر «مختارنامه» گستردگی دارد و سخت است. من به زندگی سلمان علاقمندم. او به من کمک کرد و در پارهای اوقات از پرتابها و سقوطهایی نجاتم داد.

در این سریال به زندگی «سلمان فارسی» از بدو تولد تا زمان مرگ و به ویژه مقطع مشرف شدن او به دین اسلام و همراهی وی با پیامبر (ص) توجه میشود. شخصیتی که سه دین بزرگ زرتشت، مسیحیت و در کنار آن یهودیت و در پایان اسلام را تحلیل میکند و در کنار علی (ع) آرام میگیرد.

سریال «سلمان فارسی» قرار است که در 40 قسمت 55 دقیقهای به سفارش معاونت سیما به کارگردانی داود میرباقری تولید شود.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار