به دنبال شناسایی شهید ماه عسل:

"از آسمان" جمعه قسمت دوم یونس خاک را روایت می کند

تهیه کننده و کارگردان برنامه از آسمان ویژه شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: قسمت دوم مستند ویژه شهید ایرج خرم جاه با عنوان "یونس خاک" جمعه این هفته در برنامه از آسمان از شبکه دو سیما پخش می شود.
کد خبر: ۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۶ - 05September 2013

"امیر خورشیدی فرد" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در استان همدان با بیان اینکه برنامه از آسمان با محوریت دفاع مقدس تهیه می شود، اظهار داشت: دومین قسمت از مستند یونس خاک در رابطه با شهید خرم جاه و محمد جواد زمردیان، آزاده همدانی می باشد که به دنبال پخش قسمت اول که به معرفی زمردیان پرداخته شد قسمت دوم با محوریت معرفی شهید خرم جاه جمعه بعد از اذان مغرب و عشاء از شبکه دو سیما پخش می شود.


وی افزود: در کمیته تفحص شهدا که در زمینه شناسایی شهید خرمجاه تشکیل شده بود، مقرر شد مستند این مهم ساخته شود که هم اکنون قسمت دوم به مدت 35 دقیقه پس از پخش قسمت اول در هفته گذشته جمعه آماده پخش می باشد.


خورشیدی فرد در توضیح قسمت دوم مستند یونس خاک بیان داشت: در قسمت دوم این مستند به گفتگو با مادر شهید خرم جاه و سپس خانواده وی، گفتگو با همرزمان شهید، تصاویری از شب انتظار مادر قبل از ورود به همدان و دیدار با فرزند که نقطه اوج این قسمت می باشد،حرکت به سمت شهر همدان، استقبال مردم از مادر شهید در فرودگاه و گلزار شهدا، دیدار مادر و خانواده بر سر مزار شهید و .... پرداخته می شود.


وی اعلام داشت: همچنین گفتگو با "احسان علیخانی" مجری و تهیه کننده برنامه ماه عسل که این سوژه را انتخاب نمودند نیز در این قسمت مستند می باشد.


وی اعلام داشت: مستند یونس خاک در قسمت اول به مدت 30 دقیقه تهیه شد که تکرار برنامه در ساعت 13 و 30 دقیقه پنج شنبه 14 شهریور سالجاری پخش میگردد، همچنین قسمت دوم در روز جمعه مورخ 15 شهریور ماه 1392 بعد از اذان مغرب و عشاء از شبکه 2 در مجموعه از آسمان پخش می شود.


وی بیان داشت: عوامل ساخت مستند عبارتند از؛ تصویربرداران؛ جعفر اکبری و سعید سلیمانی ، دستیار تصویربردار؛ مرتضی اعطاسی، نویسنده؛ حمید بناء ، تدوین گر؛ بابک مهدیزاده، گوینده؛ نادر گهر سودی، صدابردار؛ احمد علیخانی و هماهنگی کار نیز توسط فریدون روشنایی صورت گرفته است.


تهیه کننده و کارگردان برنامه از آسمان در پایان از خانواده شهید خرم جاه، خانواده محمد جواد زمردیان و امید روشنایی جهت ساخت مستند یونس خاک تشکر نمود.

نظر شما
پربیننده ها