در دستور کار شورای سیاست گذاری و کارشناسی خاطره قرار گرفت

تعامل موثر با نویسندگان و خاطره نگاران دفاع مقدس

بیست و سومین جلسه شورای سیاست گذاری و کارشناسی خاطره با حضور محسن شاه رضایی، قاسم فروغی، معصومه رامهرمزی، مسعود امیرخانی و سید رضا میربابا در محل سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷ - 15September 2014

تعامل موثر با نویسندگان و خاطره نگاران دفاع مقدس

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، بیست و سومین جلسه شورای سیاست گذاری و کارشناسی خاطره با حضور محسن شاه رضایی، قاسم فروغی، معصومه رامهرمزی، مسعود امیرخانی و سید رضا میربابا در محل سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه در خصوص اعلام نظر و بررسی آثار ارائه شده در حوزه خاطره بحث و تبادل نشر شد و اعضاء شورا پیرامون نشست استانی که با حضور نویسندگان، منتقدان و خاطره نگاران دفاع مقدس استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان در شهر تبریز برگزار شد به نقد  و تحلیل پرداختند و این نشستهای استانی را علاوه بر شناخت استعدادها و رفع موانع و غدغه های نویسندگان استانها توجه و تقویت ادبیات دفاع مقدس به ویژه در حوزه خاطره ارزیابی کردند.

همچنین در ادامه این جلسه در خصوص ارتباط و تعامل موثر با نویسندگان و خاطره نگاران دفاع مقدس پیشنهاداتی از طرف شورا مطرح شد.

در پایان این جلسه، اعضاء شورا خواستار اطلاع رسانی و ارسال ویژه نامه تخصصی شماره 2 پلاک هشت (که مربوط به دور دوم نشستهای استانی می باشد) به نویسندگان و خاطره نگاران دفاع مقدس در سراسر کشور شدند.
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار