ما توانستیم 30/

زنان در قبال جانثاری‌های شهدا مسوول هستند

ساحل گودرزی دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه آیت‌الله بروجردی، گفت: زنان جامعه‌ی ما در قبال جانثاری‌های شهیدان مسئولیت دارند و باید با عملی نمودن توصیه‌ی قرآن مبنی بر اینکه «به زنان خود بگویید حجابشان را به خود نزدیک کنند» دِین خود را ادا نمایند.
کد خبر: ۲۸۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ - 05March 2018

زنان جامعه در قبال جانثاری‌های شهدا مسئول هستند

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، ساحل گودرزی دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دانشگاه آیتالله بروجردی با بیان اینکه حضور در راهیان نور توفیقی از جانب خدا و دعوتی از شهداست، اظهار داشت: ما به شناخت و ارتباط با شهدا نیازمندیم و از این طریق است که می‌توانیم راه و سیره‌ی آنها را ادامه دهیم.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه مهمترین هدف شهیدان زنده‌ نگه داشتن دین اسلام است، تصریح کرد: زنان جامعه‌ی ما در قبال جانثاری‌های شهیدان مسئولیت دارند و باید با عملی نمودن توصیه‌ی قرآن مبنی بر اینکه «به زنان خود بگویید حجابشان را به خود نزدیک کنند» دِین خود را ادا نمایند.

گودرزی بیان داشت: علاوه بر رعایت پوشش ظاهری باید حجاب رفتاری و گفتاری را هم رعایت کرد،  زنان با رعایت توصیه‌های دینی علاوه بر خودسازی می‌توانند در تحکیم بنیان خانواده و تربیت نسل آینده، اصلی‌ترینِ نقش را ایفا کنند.

وی در پایان گفت: امروزه زنان جامعه‌ی ما باید علاوه بر حضور محکم در سنگر فرهنگ،‌ بصیرت سیاسی خود را بالا ببرند و در این زمینه خود را تقویت کنند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار