جانباز دوران دفاع مقدس:

دفاع مقدس دانشگاهی بی‌نظیر بود

مهدی طحانیان گفت: دفاع مقدس دانشگاهی بی‌نظیر بود که نمی‌توانیم همتای آن را در جای دیگری بیابیم.
کد خبر: ۲۸۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ - 06March 2018

دفاع مقدس دانشگاهی بی‌نظیر بودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین همایش سراسری ره‌یافتگان نور با عنوان «حس پروانگی» با هدف معرفی و شناساندن زنان و دختران تحول یافته در اردو‌های راهیان نور و متاثر از زندگی شهدای دوران هشت سال دفاع‌مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، سردار محسن شیخی مدیر اداره بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران، سردار مجید هاشمی‌دانا معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مرتضی میرباقری معاون سیما و معصومه آشتیانی زاد مدیر شبکه دو سیما امروز (15 بهمن ماه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این همایش از کتاب «سرباز کوچک امام» رونمایی شد. این کتاب برگرفته از زندگی پر فراز و نشیب جانباز مهدی طحانیان است.

در ادامه این مراسم، مهدی طحانیان از جانبازان دوران دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت و گفت: در اوج نهضت و شروع انقلاب اسلامی شوری خدایی در دل ما قرار گرفت. از آنجایی که راه و سخنان امام راحل، خدایی بود، در دل ما نشست و این راه را برگزیدیم.

وی افزود: خداوند الطاف ویژه‌ای را شامل حال ما کرد که وارد جنگ شدیم. پیش از ورود به مناطق عملیاتی، فرماندهان صحنه‌های خشنی از جنگ را برایمان روایت می‌کردند. زمانی که پیکرهای شهدا را جمع می‌کردیم، هرگز روحیه‌ خود را از دست ندادیم. سختی‌ها و خشونت‌هایی را که در جنگ می‌دیدیم، بخاطر عشق به امام (ره) تحمل می‌کردیم و هیچ‌کدام از آنها برایمان بازدارنده نشد.

طحانیان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس دانشگاهی بود که نمی‌توانیم همتای آن را در جای دیگری بیابیم.

وی عنوان کرد: دشمن با توجه به تجربیاتی که از شکست‌هایش در مقابل ما به دست آورده است، عقاید ما را نشانه گرفته است و از این طریق می‌خواهد به ما ضربه بزند. اگر پشتیبان اسلام و ولایت فقیه باشیم، همیشه پیروز میدان خواهیم بود.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار