تجلیل از همسران و مادران شهدا توسط دانشجویان مهندسی صنایع

مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ - 07March 2018

تجلیل از همسران و مادران شهدا توسط دانشجویان مهندسی صنایعبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم نکوداشت مادران و همسران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم صبح امروز (چهارشنبه 16 اسفند) در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب با حضور جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشکده برگزار شد.

در این مراسم ضمن تجلیل از مادران شهید محمد بابایی و حسین نوایی لواسانی و همسر شهید احمدی، از سرهنگ جانباز علی جلالی فراهانی نیز تجلیل شد.

سردار «داوود غیاثی راد» در این مراسم در رابطه با سرهنگ جلالی فراهانی عنوان کرد: این جانباز گرانقدر، جانباز 70 درصد و شیمیایی است که پس از مجروحیت برای درمان به ژاپن اعزام شد و به مدت دو ماه بی‌هوش و در کما بود. تیم پزشکان ژاپنی بعد از به هوش آمدن سرهنگ جلالی و معاینه ایشان گفتند که بیش از یک ماه زنده نمی‌مانند اما این جانباز پس از گذشت سی سال همچنان زنده هستند، گرچه با بیماری خود دست و پنجه نرم می‌کنند؛ این یک معجزه الهی است.

مادر شهید بابایی نیز گفت: باید در جامعه شرایطی به وجود آید و فراهم شود تا مادران و همسران شهدا و به خصوص مادران و همسران شهدای مدافع حرم که عزیزان خود را برای دفاع از ارزش‌های اسلامی فدا کردند، برای مردم و به ویژه جوانان صحبت کنند و بیان کننده ارزش‌ها برای نسل جوان باشند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار