ما توانستیم 97/ سردار ناظری:

راهیان نور می‌تواند رابطه عمیقی با هنرمندان برقرار کند

مدیر انتشارات فاتحان گفت: برخی از هنرمندان کشورمان با ورود به راهیان نور، ذوق ادبی و استعداد هنری خود را شناسایی کردند.
کد خبر: ۲۸۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ - 10March 2018

راهیان نور می‌تواند رابطه عمیقی با هنرمندان و مستعدان برقرار کند

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار علی ناظری مدیر انتشارات فاتحان با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ دفاع‌مقدس باید یکی از اولویت‌های مسوولان فرهنگی کشورمان باشد، گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای بی‌انتهاست که باید آن را برای نسل امروزی شناساند و بسیج چندین سال است که در این مسیر قدم برداشته است و برگزاری اردوهای راهیان نور، یکی از زمینه‌های موثر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن آن به نسل جوان امروزی است.

وی ادامه داد: یکی از خروجی‌های اثرگذار راهیان نور، جشنواره‌ای به نام جشنواره ملی سرزمین نور است و این جشنواره این فرصت را برای زائران راهیان نور مهیا کرده تا آنچه را که از مناطق عملیاتی درک کرده‌اند، در قالب‌های ادبی و هنری مثل شعر، داستان، خاطره، عکس، فیلم، دلنوشته و غیره پیاده کنند و به جشنواره سرزمین نور ارسال کنند.

ناظری تاکید کرد: ارسال هر اثر فرهنگی هنری به جشنواره ملی سرزمین نور نشان‌ دهنده این است که راهیان نور توانسته اثرگذاری خود را در افراد شرکت‌کننده در این جشنواره بگذارد. عزیزانی که اثر خود را به این جشنواره ارسال می‌کنند تا مدت‌ها درگیر این موضوع می‌شوند و یقینا در صورت علاقه‌مندی زیادی، می‌توانند تا مدت‌ها در این حرفه باقی بمانند و مثلا عزیزی که داستانی را در راهیان نور خلق کرده است، ممکن است بعد از شرکت در این جشنواره، تصمیم بگیرد که ورود جدی به ادبیات داستانی دفاع مقدس داشته باشد و در این زمینه قلم‌زنی کند.

وی گفت: برخی از هنرمندان کشورمان با ورود به راهیان نور، ذوق ادبی و استعداد هنری خود را شناسایی کردند و اکنون به عنوان یکی از هنرمندان ارزشی کشورمان، مشغول هنرآفرینی هستند و این نشان می‌دهد که راهیان نور می‌تواند رابطه عمیقی با هنرمندان و مستعدان برقرار کند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار