تجدید میثاق یزدی‌ها با شهیدان «زینی» و «احمدی»

مراسم بزرگداشت شهیدان «محمد هادی زینی» و «غلام حسین احمدی» به صورت جداگانه در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ - 11March 2018

 به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت «محمد هادی زینی» و «غلام حسین احمدی» مراسم بزرگداشت این شهیدان به صورت جداگانه از امروز (یکشنبه) در یزد برگزار خواهد شد.

در همین راستا، مراسم یادبود شهید «محمد هادی زینی» همراه با یاد و خاطره برادر مرحومش حجت الاسلام شیخ «محمد رضا زینی» به مدت پنج شب بعد از نماز مغرب و عشاء در منزل پدر شهید  واقع در خیابان سلمان جنوبی، کوچه شهید محمد هادی زینی منعقد می‌شود.

همچنین مراسم گرامی‌داشت شهید «غلام حسین احمدی» نیز همراه با یاد و خاطره والدین شهید،  امشب (یکشنبه)  همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد عسکریه اکبر آباد واقع در بلوار امام جعفر صادق(ع)، کوچه ویلا برگزار خواهد شد.

این مراسم‌های نورانی با حضور خانواده شهداء، ایثارگران، جانبازان و عموم مردم همراه مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) منعقد می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، شهید «محمد هادی زینی» 25 مرداد ماه 1342 در یزد متولد شد؛ تا پایان دوره متوسطه در رشته مکانیک درس خواند و دیپلم گرفت.

جوشکار بود در رشته ورزشی باستانی کار می کرد؛ به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت؛ 23 اسفندماه 1363 در هوالهویزه به شهادت رسید.

از شهید احمدی اطلاعاتی در دسترس نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار