سرلشکر جعفری در جمع مسئولان سپاه گیلان:

سپاه برای دفاع از انقلاب باید منعطف باشد/ پاسداری فراتر از وظایف سازمانی و پست و شغل است.

فرمانده کل سپاه گفت: صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی، دفاع از ارزش‌ها و شناخت تهدیدها و آسیب‌های نظام است و سپاه برای دفاع از انقلاب باید انعطاف داشته باشد. .
کد خبر: ۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲ - 06September 2013

سپاه برای دفاع از انقلاب باید منعطف باشد/ پاسداری فراتر از وظایف سازمانی و پست و شغل است.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع فرماندهان گردانهای امام حسین (ع) و مسئولان سپاه قدس گیلان نقش سپاه در عرصه انقلاب را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه سپاه در دفاع و جهتگیری و پیشبرد اهداف انقلاب نقش مهمی داشته است، اظهار کرد: درک ماموریت دفاع از انقلاب اسلامی مسئله روز سپاه است.
 
فرمانده کل سپاه، ماموریت این نهاد را متنوع خواند و تصریح کرد: سپاه در حوزههای مختلف سخت، نیمهسخت و نرم اجرای ماموریت میکند.
وی، با توصیف پاسداری اذعان کرد: پاسداری شغل نیست بلکه یک وظیفه دینی و انقلابی است که پاسدار آن را بهعهده دارد.
 
سرلشکر جعفری، اضافه کرد: اگر مسئولیتهای پاسداری را تقسیمبندی کنیم برخی از این مسئولیتها همراه با قانون و ابلاغیات عنوان میشود و اجرای برخی ماموریتهای سپاه مفهومی است.
 
وی، با اشاره به اینکه پاسدار نباید نگاه سازمانی در پاسداری و مسئولیت خود داشته باشد، خاطرنشان کرد: پاسداری فراتر از وظایف سازمانی و پست و شغل است.
 
فرمانده کل سپاه، با تأکید بر اینکه هر پاسدار باید تکلیفمحور باشد، متذکر شد: پاسدار باید وظایف خود را بر اساس تکلیفمحوری انجام دهد و وظایف خود را در حد سازمانی محدود نکند.
 
وی درباره تفاوت ماموریتهای نظامی و جنگ نرم گفت: در ماموریتهای نظامی حوزه سرزمینی، نقشه و تمام امکانات شناسایی میشود و کنترل لازم صورت میگیرد اما حوزههای جنگ نرم با طرحهای امنیتی و دفاعی متفاوت است.
 
سرلشکر جعفری، فعالیتهای بسیج در عرصههای مختلف اجتماعی را انجام تکلیف برای رسیدن به اهداف نظام و عمقبخشی انقلاب ذکر کرد.
 
وی، یادآور شد: صحنههای دفاع از انقلاب اسلامی، دفاع از ارزشها و شناخت تهدیدها و آسیبهای نظام است و سپاه برای دفاع از انقلاب باید انعطاف داشته باشد.
 
فرمانده کل سپاه، مردم را ولی نعمت خواند و تصریح کرد: رضایت مردم عمقبخشی انقلاب اسلامی را تضمین میکند.
 
بنابراین گزارش سرلشکر جعفری امروز با فرماندهان نواحی و اقشار بسیج دیدار فشردهای داشت.
وی همچنین از لشکر عملیاتی 16 قدس و گردانهای امام حسین(ع) گیلان بازدید کرد
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار