ما توانستیم ۱۷۹/ سردار نظرپور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اشراف اطلاعاتی مرزبانی بر مرزهای استان خوزستان/ هیچ‌گونه مشکل امنیتی در راهیان نور نداشته‌ایم

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به اینکه امنیت در حوزه تردد خودروهای شخصی ‌و کاروان‌های راهیان نور تا نقطه صفر مرزی برقرار است، گفت: خوشبختانه طی سالیان اخیر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچ مشکلی در حوزه تهدیدات مرزی نداشتیم.
کد خبر: ۲۸۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۵ - 17March 2018

در چند سال اخیر هیچگونه مشکل امنیتی در راهیان نور نداشتیم/ اشراف اطلاعاتی مرزبانی بر مرزهای استان خوزستانسردار عبدالله نظرپور فرمانده مرزبانی استان خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور و یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تدابیر مناسبی از سوی فرماندهی مرزبانی ناجا و فرماندهی استان خوزستان جهت ارائه خدمات به زائرین کاروان‌های راهیان نور صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مرزبانی استان خوزستان از ماه‌ها قبل در حوزه ماموریتی که داشت کارهای زیادی بخصوص در حوزه برقراری امنیت در مرزها انجام داد.

سردار نظرپور با بیان اینکه دوازده یادمان در نقطه صفر مرزی وجود دارند، گفت: نیروهای مرزبانی با برنامه ریزی و سازماندهی مناسب در خصوص امنیت کاروان‌های راهیان نور به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط مرزبانی استان خوزستان صورت می‌گیرد.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به اینکه امنیت در حوزه تردد خودروهای شخصی ‌و کاروان‌های راهیان نور تا نقطه صفر مرزی صورت می‌گیرد، افزود: خوشبختانه طی سالیان اخیر با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچ مشکلی در حوزه تهدیدات مرزی نداشتیم.

سردار نظرپور با بیان اینکه برقراری امنیت برای حضور کاروان های راهیان نور در یادمان های هشت سال دفاع مقدس برای ما اهمیت بالایی دارد گفت: تیم اطلاعاتی مرزبانی استان خوزستان با اشراف اطلاعاتی کامل از منطقه، این امنیت را برقرار می کند.

وی با بیان اینکه با شروع سفر کاروان های راهیان نور به یادمان های هشت سال دفاع مقدس جلساتی با مسوولین یادمان ها و ستاد مرکزی راهیان نور انجام شده خاطرنشان کرد: جلسات فرماندهان مرزبانی در آبادان، خرمشهر و دشت آزادگان به صورت مرتب و منظم با مسوولین راهیان نور برگزار شده و مشکلاتی که در حوزه مسوولیتی مرزبانی است برطرف شده است.

سردار نظرپور با اشاره به فعالیت‌های مرزبانی در حوزه فرهنگی در یادمان های هشت سال دفاع مقدس گفت: در یادمان های هشت سال دفاع مقدس ایستگاه های صلواتی راه اندازی شده است؛ خودروهای که به هر دلیل خراب شدند توسط نیروهای مرزبانی تعمیر شده است.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با بیان اینکه هماهنگی‌های تنگاتنگی با مسوولین یادمان های هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته است، افزود: نیروهای مرزبانی تا آخرین روز حضور کاروان های راهیان نور در یادمان های دفاع مقدس به آنها خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها