علی اصغرجعفری:

21 سریال ویژه در دستور کار بسیج سازمان صدا و سیما قراردارد

هم اکنون 21 سریال الف ویژه در دستور کار بسیج سازمان قراردارد که بخش زیادی از آنها به مرحله پیش تولید رسیده و برخی دیگر نیز درمرحله تولید قراردارند.
کد خبر: ۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷ - 06September 2013

21 سریال ویژه در دستور کار بسیج سازمان صدا و سیما قراردارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی اصغرجعفری ضمن تاکید برنقش سیما فیلم درتولید آثار نمایشی موفق گفت: آثار فاخری در سیما فیلم تولید شده که در داخل و خارج از مرزها، تاثیرات عمیقی به جا گذاشته و توانسته بزرگان زیادی از حوزه هنر و رسانه را با خود همراه کند.

وی افزود: بسیج جریانی است که درهرجایی ظاهر شده، طراوت و نشاط و تقویت مدیریت را در آن مجموعه ایجاد کرده است. در حال حاضر 200 پایگاه بسیج درکل سازمان صدا و سیما وجود دارد که تاکنون تعارضی در انجام امور ایجاد نکرده است.

رئیس مرکز بسیج صدا وسیما تصریح کرد: بسیج سازمان صدا و سیما یک بسیج تخصصی در حوزه رسانه است که ماموریت سازمانی آن براساس ماموریت ها و افقهای رسانه ملی تعریف شده است که در کنار وظیفه عظیم رسانه ملی درحوزه جنگ نرم ورسانه ای فعالیت می کند.

وی ادامه داد: پیشترفت هایی که دراین حوزه صورت گرفته باعث شده که مرکز بسیج سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از معاونت های سازمان کل بسیج ارتقاء پیدا کند.

جعفری ضمن اشاره به دستاوردهای بسیج درتولیدات رسانه ای سازمان اظهار داشت: هم اکنون 21 سریال الف ویژه در دستور کار بسیج سازمان قراردارد که بخش زیادی از آنها به مرحله پیش تولید رسیده و برخی دیگر نیز درمرحله تولید قراردارند.

نظر شما
پربیننده ها