سردار نقدی:

ابزار دشمن زر، زور و تزویر است/ برای مقابله با زورگویان باید قوی باشیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: در مقابل زور باید قوی باشیم و به ورزش بپردازیم تا زیر بار زور نرویم و به کسی ظلم نمی‌کنیم؛ زیرا اگر انسان ضعیف باشد در مقابل زورگویان مجبور به تسلیم است.
کد خبر: ۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴ - 06September 2013

ابزار دشمن زر، زور و تزویر است/ برای مقابله با زورگویان باید قوی باشیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه های استعداد یابی سازمان ورزش بسیج کشور در محل دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان با اشاره به اوضاع منطقه اظهار کرد: زورگویان مستکبر هر روز به کشوری حمله میکنند.

وی افزود: زمانی که به ایران حمله کردند ملت ایران با ایستادگی پیروز شد و ثابت شد که اسلام کشورها را به جلو میبرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه پس از قطع رابطه با آمریکا به پیشرفتهای چشمگیری از جمله پرتاب ماهواره به فضا دست یافتیم، گفت: آمریکا به بهانههای واهی به افغانستان و عراق حمله کرد و امروز نیز زورگویان مستکبر میخواهند به بهانه سلاح شیمیایی به سوریه حمله کنند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم از دست زورگویان نجات پیدا کنیم باید قوی باشیم زیرا زورگویان و قدرت های شیطانی جهان از ابزارهای مختلف برای حمله به کشورها استفاده میکنند که یکی از آنها تهاجم فرهنگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  تهذیب، تحصیل و ورزش را خواست مقام معظم رهبری از جوانان دانست و تصریح کرد: شهید فهمیده و املاکی و دیگر شهدا برای تمام آزادگان جهان الگو هستند.

وی با اشاره به اینکه تهذیب، تحصیل و ورزش اسلحهای در مقابل ابزار دشمن است، خاطرنشان کرد: ابزار دشمن زر، زور و تزویر است و دشمن برای اینکه ما را نوکر خود کند از این ابزارها استفاده میکند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در مقابل ابزار زر دشمن باید از سلاح تهذیب استفاده کرد و اگر روح انسان بزرگ باشد خود را به پول نمیفروشد.

نقدی تهذیب را به معنای ساختن نفس دانست و اظهار کرد: تهذیب با گناه نکردن و انجام واجبات محقق میشود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه با علم میتوان ترفند دشمن را خنثی کرد، یادآور شد: در مقابل زور باید قوی باشیم و به ورزش بپردازیم تا زیر بار زور نرویم و به کسی ظلم نمیکنیم زیرا اگر انسان ضعیف باشد در مقابل زورگویان مجبور به تسلیم است.

نقدی با بیان اینکه نوجوانان بسیج وارد عرصه قهرمانی و ورزش شدهاند، گفت:  موفقیت در ورزش دارای دو ویژگی توکل به خدای متعال و تلاش است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین جوان ورزشکار بسیجی را خستگی ناپذیر خواند و تصریح کرد:  با پشتکار میتوان بر سکوهای قهرمانی قرار گرفت و مهمتر از آن بندگی خداوند است و ورزشکاری که قرآن را بر دست میگیرد اعتقاد او از قهرمانی مهمتر است.

نظر شما
پربیننده ها