به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می گیرد

پخش «ملکه» و «شور شیرین» در جشنواره ی فیلم دفاع مقدس سیما

در جشنواره فیلم های سینمایی شبکه سه هر شب ساعت 20 شاهد پخش یک فیلم از سینمای دفاع مقدس خواهیم بود.
کد خبر: ۲۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ - 20September 2014

پخش «ملکه» و «شور شیرین» در جشنواره ی فیلم دفاع مقدس سیما

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس معاونت سیما برای تأمین نظر مخاطبان علاقه مند به تولیدات نمایشی،جشنواره ای از فیلم های سینمایی با موضوع دفاع مقدس را برای هدیه به این دسته از ممخاطبان در نظر گرفته است.

در جشنواره فیلم های سینمایی شبکه سه هر شب ساعت 20 شاهد پخش یک فیلم جذاب و دیدنی از سینمای دفاع مقدس خواهیم بود.

فیلم هایی همچون «شور شیرین»،«عصر روز دهم»،«آن سوی رودخانه»،«ملکه»،«فرزند خاک»و«سکوت دریا» در این جشنواره به نمایش در خواهند آمد.این شبکه برای شب های 29 و 30 ام شهریور قبل از آغاز هفته گرامی داشت دفاع مقدس سینمایی های «ضد گلوله» و «گلوگاه شیطان» را برای پخش در همین ساعت در نظر گرفته است.

اما باکس سینمایی شبکه نمایش با عنوان ویژه «پلاک» به بررسی آثار کارگردان سینما و تلویزیون ابراهیم حاتمی کیا می پردازد با این تفاوت که پیش از پخش آثار این کارگردان با موضوع دفاع مقدس گفتگوی 40 دقیقه ای با او انجام شده و کاگردان ناگفته هایش را از شرایط ساخت و حال و هوای تولید فیلم روایت می کند.

گفتنی است فیلم های سینمایی «هویت»،«دیده بان»،«مهاجر»،«وصل نیکان»،«از کرخه تا راین»،«خاکستر سیز»،«بوی پیراهن یوسف»،«برج مینو»،«آژانس شیشه ای»و«روبان قرمز» آثاری هستند که در هفته ی دفاع مقدس ساعت 21 از شبکه نمایش پخش خواهند شد.
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها