سید عباس صالحی:

فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ایرانی وظیفه وزارت ارشاد است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از ابعادی که وزارت ارشاد را با شعار سال مرتبط می‌سازد، بحث فرهنگ‌سازی در ارتباط با مصرف و حمایت از کالای ایرانی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۲۸۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ - 27March 2018

فرهنگ سازی برای مصرف کالای ایرانی با وزارت ارشاد استبه گزارش دفاع پرس از استان یزد، «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (سه‌شنبه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه وزارت ارشاد از  2 سو با شعار امسال مرتبط است، اظهار داشت: نخستین بعدی که وزارت ارشاد را با شعار سال مرتبط می‌سازد، بحث فرهنگ سازی در ارتباط با مصرف و حمایت از کالای ایرانی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد دیگری که در ارتباط با شعار سال با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرتبط است، کالاهای فرهنگی ایرانی است که حتما باید مورد توجه مسئولان قرار داشته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: یکی از اقداماتی که باید در راستای حمایت از کالای فرهنگی ایرانی انجام شود، دسترسی آزاد و کامل مردم به این کالاهاست که در این زمینه رویکرد خاصی با عنوان ایجاد گذرهای فرهنگی و هنری در شهرها در دستور کار قرار گرفته است.

صالحی امیری تصریح کرد: خوشبختانه استان یزد با توجه به اقدامات بسیار زیاد فرهنگی که تاکنون در آنها پیشتاز بوده، در این زمینه هم پیشتاز است و نخستین گذر فرهنگی و هنری کشور در این استان افتتاح می شود.

بحث بعدی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد و حتما در راستای آن عمل شود، بحث معرفی و ترویج فرهنگ و سیره مفاخر در سطح شهرها است و استان یزد هم الان در آستانه برگزاری کنگره شخصیت فرزانه حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی به عنوان یکی از بزرگترین عالمان دینی کشور است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: یکی از مهمترین مواردی که در بحث ایجاد گذر فرهنگی یزد وجود داشت حرکت و فعالیت هایی است که توسط شهرداری یزد انجام گرفت که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ 191

نظر شما
پربیننده ها