وقتی حاتمی‌کیا «ارتفاع پست» را می‌ساخت

ششمین قسمت مستند «برداشت‌های ابراهیم» روایتی از پشت صحنه تولید فیلم سینمایی ارتفاع پست، سه شنبه هفت فروردین ماه از شبکه افق پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۸۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ - 27March 2018

وقتی حاتمی‌کیا «ارتفاع پست» را می‌ساختبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مجموعه «برداشت‌های ابراهیم» روایتی است مستندگونه از پشت صحنه آثار سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان صاحب نام کشورمان که تاکنون فیلم‌های سینمایی موفقی را روانه پرده سینما کرده است.

در این مجموعه، شاهد گفت‌وگو با حاتمی‌کیا، بازیگران فیلم‌های سینمایی که او کارگردانی‌اش را انجام داده و سایر عوامل تولید فیلم‌ها خواهیم بود.

در ششمین قسمت این مستند، همراه خواهیم بود با ابراهیم حاتمی‌کیا در پشت صحنه فیلم سینمایی «ارتفاع پست»، دوازدهمین فیلم بلند این کارگردان برجسته سینمای ایران که بر اساس یک رویداد واقعی که در ۲۳ آذر ۱۳۷۹ در مسیر اهواز به بندرعباس رخ داد ساخته شده بود.

داستان درباره فردی است به نام قاسم، او ادعا می‌کند برای خانواده و دوستانش در یک شرکت صنعتی در بندرعباس کار پیدا کرده، آن‌ها را سوار هواپیما می‌کند. اما تنها نرگس است که از قصد قاسم خبر دارد. قاسم هواپیما را می‌دزدد و …

حمید فرخ نژاد، لیلا حاتمی، مهدی ساکی، رضا شفیعی‌جم و امیر آقایی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند که در سال 1381 روی پرده سینماها رفت.

«برداشت‌های ابراهیم» طی ایام نوروز هر شب ساعت 20:30 از شبکه افق پخش می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار