جانمراد احمدی به دفاع پرس خبر داد؛

چاپ سوم «مجید بربری»روانه بازار شد

مدیر مسوول نشر دارخوین از چاپ سوم کتاب «مجید بربری» شامل خاطرات شهید مدافع حرم مجید قربانخانی در کمتر از 20 روز خبر داد.
کد خبر: ۲۸۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ - 07April 2018

«جانمراد احمدی» مدیر مسوول نشر دار خوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، از چاپ سوم کتاب مجید بربری شامل خاطرات شهید مدافع حرم مجید قربانخانی در کمتر از 20 روز خبر داد و اظهار داشت: چاپ اول این کتاب پیش از این با نام «پناه حرم» منتشر شده بود که به «مجید بربری» تغییر نام داده شد.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر مخاطبان از خاطرات این شهید مدافع حرم گفت: این کتاب در برگیرنده خاطرات شهید مدافع حرم مجید قربانخانی است که توسط خانم کبری خدابخش‌دهقی در 128 صفحه نوشته شده است.

 مدیر مسوول نشر دار خوین افزود: شخصیت چند وجهی شهید مجید قربانخانی باعث استقبال خوانندگان از این کتاب شده است. نوع نگارش این کتاب نیز بر جذابیت آن افزوده است.

احمدی اضافه کرد: این شهید را باید حر مدافعان حرم نامید، چراکه وی تا یک سال قبل از شهادت مسیر زندگیش روند دیگری را طی می‌کرده ولی مسایلی و ارتباطاتی باعث تغییر مسیر زندگی ایشان می‌شود و نهایتا در خان‌طومان سوریه آسمانی شد.

وی گفت: زندگی شهید مجید قربانخانی دو بخش دارد. بخش اول بخش تاریک و خاکستری آن است. او در یافت‌آباد تهران قهوه خانه داربوده، و زندگی او سرشار از مواردی است که این جور آدم‌ها با آن در گیر هستند از درگیری و دعوا‌های هر روزه تا به رخ کشیدن آمار قلیان‌های قهوه خانه اش.

مدیر مسوول نشر دار خوین تصریح کرد: بخش دوم زندگی قربانخانی عنایتی است که به او می‌شود و مسیر زندگی‌اش عوض می‌شود و مهر حر مدافعان حرم بر پیشانی او نقش می‌بندد و او گرچه تک پسرخانواده است و قرار نیست که آنها به سوریه اعزام شوند ولی عنایت بی بی او را به سوریه می‌کشاند و مدافع حرم می‌شود.

احمدی خاطرنشان کرد: مجید قصه ما گرچه ناراحت خالکوبی‌های بر بازوهای خویش است اما سرنوشتش این طور می‌شود تا در خانطومان از بدنش هیچ برنگردد تا نه نشانی از خودش باشد نه خالکوبی هایش. قصه مجید بربری، قصه‌ای از جنس شاهرخ ضرغام حر انقلاب است که توصیه می‌کنم حتما مطالعه آن را از دست ندهید.

چاپ سوم «مجید بربری»روانه بازار شد

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار