ماموستا شیرزادی:

تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» سبب رفع بیکاری و بهبود وضعیت اقتصادی می‌شود

امام جمعه مریوان گفت: تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» سبب اشتغالزایی، رفع بیکاری و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه می‌شود.
کد خبر: ۲۸۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ - 07April 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت‌وگویی، در رابطه با ضرورت تحقق شعار سال اظهار داشت: نام‌گذاری امسال به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب حائز اهمیت و در راستای بهبود وضعیت اقتصادی جامعه بود.

وی گفت: باید تولیدکنندگان داخلی برای تحقق شعار سال، مرغوب‌ترین کالا را تحویل مردم بدهند و فقط به فکر گرفتن پول گزاف نباشند و در کار خود خیانت نکنند.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: باید همه مردم کالای ایرانی بخرند و دلسوز باشند و فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را ترویج دهیم چراکه تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» سبب اشتغالزایی برای جوانان، رفع بیکاری و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه می‌شود.

وی تاکید کرد: باید مسئولان کردستانی زمینه تحقق شعار سال را فراهم و از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند.

دولتمردان نتوانسته‌اند برای برطرف شدن معضل بیکاری کاری انجام دهند

ماموستا شیرزادی افزود: مسئولان کردستانی دلسوز باشند و برای مردم احترام قائل شوند چراکه مردم این خطه از سرزمین همیشه پشتیبان نظام بوده‌اند و هستند و صحنه را خالی نمی‌کنند و بارها و بارها افکار و نقشه‌های شوم استکبار جهانی را شکست داده‌اند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به معضل آشکار بیکاری در استان کردستان اظهار کرد: جوانان از بیکاری رنج می‌برند و دیگر تحمل این وضعیت را ندارند، ناراضی کردن مردم همانند خیانت به نظام است و باید مسئولان این مشکل را برطرف کنند.

امام جمعه مریوان خاطر نشان کرد: تاکنون مسئولان دولتی به آن صورت نتوانسته‌اند برای رفع معضل بیکاری در کردستان کاری انجام بدهند و این مشکل همچنان به قوت خود باقی است.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها