مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی:

دختران امروز زنان انقلابی دیروز را الگو کنند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: زنان و دختران نسل امروز با تاسی و الگوپذیری از زنان انقلابی دیروز در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.
کد خبر: ۲۸۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ - 15April 2018

دختران امروز زنان انقلابی دیروز را الگو کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، زهرا فرجی ظهر امروز در مراسم صبح خاطره شمیم بهشت که در آخرین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار شد با اشاره به نقش ارزنده زنان و مادران ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس و دوران شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: زنان انقلابی با تبعیت از فرمان های امام راحل در مسیر آرمان های انقلاب حرکت کرده و به شایسته ترین وجه نقش ایثارگرانه خود را ایفا کردند.

وی افزود: امروز هم می بینیم که همواره مادران و همسران و فرزندان شهداء و ایثارگران و جانبازان دنباله روی این مسیر بوده و ادامه دهنده این راه هستند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی تصریح کرد:  بانوان با حضور پر رنگ در دوران دفاع مقدس از جان و فرزندان رشید خود مایه گذاشتند.

فرجی با اشاره به لزوم برگزاری این گونه از نشست ها و برنامه ها گفت: یکی از ضروریات مهم نسل امروز پیوند و آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ غنی ایثار و شهادت است که برگزاری این قبیل از برنامه ها می تواند این امکان را محقق سازد.

وی ادامه داد: زنان ایثارگر و انقلابی ما در طول تاریخ همواره نقش پررنگ و موثری داشتند که دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز یکی از همین دوره های تاریخی کشور بوده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: امام راحل نیز همواره بر نقش مهم و ارزنده زنان در راستای پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار آن تاکید کرده اند.

گفتنی است که در این نشست سرهنگ علی جلالی از جانبازان شیمیایی 70 درصد استان مرکزی و مریم کاتبی از امدادگران هشت سال دفاع مقدس خاطراتی از دوران  دفاع مقدس را بیان کردند.

انتهای پیام/  

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار