استاندار مازندران:

روز ارتش روز نمایش ارزش آفرینی‌های نیروهای مسلح است

استاندار مازندران از روز ارتش به عنوان روز نمایش ارزش آفرینی‌های نیروهای مسلح یاد کرد و گفت: امروز قدرت و توانمندی ارتش و نیروهای مسلح به جهانیان نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۲۸۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ - 18April 2018
روز ارتش روز نمایش ارزش آفرینی های نیروهای مسلح استبه گزارش دفاع پرس از ساری، «محمد اسلامی» استاندار مازندران صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی در میدان اصناف ساری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و ارتش اظهار داشت: شهدای والامقام با نثار جان توانستند امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند و این امنیت مرهون مجاهدت های شهدا و نیروهای مسلح و امنیتی است.
 
وی با بیان اینکه امروز شاهد ارتش قدرتمند هستیم، گفت: در زمان طاغوت شاهد ارتشی بودیم که با مستشاری آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، سازمان نظامی ایجاد شده بود که حافظ منافع آمریکا و متحدان بوده و فقط برای ژاندارمی منطقه آماده شده بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی و هدایت حضرت امام خمینی قوای مسلح و نیروی نظامی جلوه دیگری پیدا کرد.
 
این مسئول افزود: نگاه حضرت امام خمینی که قدرت نظامی جلوه‌ای از قدرت به شمار می رود با وحدت و صف آرایی مردم و وحدت کلمه سبب شد تا وجدان بیدار ارتشیان برای پیوستن به انقلاب اسلامی بیدار شد و جلوه آن پیوستن نیروی هوایی و ارتش به انقلاب اسلامی بوده است.
 
اسلامی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش مکتبی، متعهد، مجهز، علمی، کارآمد و تاثیرگذار و از دستاوردهای انقلاب است و ارتش در کنار ملت بوده و برای عزت ملت جانفشانی می کند.
 
استاندار مازندران با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ارتش ادامه داد: ارتش مکتبی با تمام ایمان در خدمت مردم قرار دارد در حالی که در زمان طاغوت در خدمت استکبار بوده و امروز به وجود ارتشی الهی و مردمی افتخار می کنیم.
 
وی از روز ارتش به عنوان روز نمایش ارزش آفرینی های نیروهای مسلح یاد کرد و گفت: امروز قدرت و توانمندی ارتش و نیروهای مسلح به جهانیان نمایش داده می شود.
 
استاندار مازندران به جایگاه ایران در منطقه و جهان اشاره و اضافه کرد و گفت: امروز به یمن تلاش های ارزنده و جانفشانی‌ها ما از جایگاه برتری در منطقه برخوردار هستیم و تعیین کنندگی ما به تمام قدرت‌های منطقه ای و جهانی اثبات شده و برای پیشبرد اهداف خود و تقویت بنیه دفاعی از کسی اجازه نخواهیم گرفت.
 
در این مراسم یگان های مسلح حاضر در میدان از مقابل جایگاه رژه رفتند و بخشی از توانمندی های ارتش و نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار