استاندار خراسان رضوی:

قدرت بازدارندگی ارتش عاملی برای امنیت و آرامش کشور و صلح در منطقه است

استاندار خراسان رضوی گفت: قدرت بازدارندگی و توانمندی ارتش جمهوری اسلامی عاملی برای ایجاد آرامش و امنیت کشور و برقراری صلح در منطقه است.
کد خبر: ۲۸۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ - 18April 2018

قدرت بازدارندگی ارتش عاملی برای امنیت و آرامش کشور و صلح در منطقه استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی آیین رونمایی از جلد هشتم مجموعه کتاب­ های تاریخ لشکر خراسان با عنوان «عکاس لشگر خراسان» با حضور اعضاء شورای تأمین استان خراسان رضوی در قرارگاه منطقه ­ای شمال­ شرق نزاجا برگزار شد.

علی­رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در این مراسم ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: همه مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی قدردان رشادت­ ها، جانفشانی­ ها و ایثارگری­ های دلاور مردان ارتش و نیروهای مسلح ما هستند.

وی افزود: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با چشمی بینا، ذهنی خلاق و طراح و به پشتوانه تجهیزات و ظرفیت­ هایی که با اتکا به توانمندی­ داخلی به صورت مستمر این تجهیزات را به روز کرده، موجب شده­‌اند تا بازدارندگی و توانمندی این ارتش قهرمان و دلاور روز بروز تقویت و بر اقتدار نیروهای مسلح ما افزوده شود، به گونه­ ای که بدخواهان این ملت جرأت کوچکترین تعدی به این کشور را نیابند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ملت ما قدردان این ارتش بزرگ و دلاور و شهدای گرانقدر و بسیار آن است که در دفاع مقدس برای دفاع از این نظام مقاومت و رشادت ها کردند.

رشیدیان در پایان تصریح کرد: امید است اتحاد و همدلی که بین نیروهای مسلح ما تحت امر فرماندهی کل قوا است برای مردم ایران زمین بیش از گذشته ایجاد آرامش و برای منطقه ایجاد صلح و دوستی به همراه داشته باشد.

کتاب «عکاس لشکر خراسان» به قلم «رامین رامین نژاد» و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار