به مناسبت هفته دفاع مقدس مستند «بعد از تو» پخش می شود

همسران شهدای خلبان راوی «بعد از تو»

در این مجموعه سعی شده است با رویکردی متفاوت به شهدای خلبان پرداخته شود به این معنی که عمده روایت از زمان شهادت تا به امروز است.
کد خبر: ۲۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳ - 21September 2014

همسران شهدای خلبان راوی «بعد از تو»

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس محمدعلی فارسی تهیهکننده «بعد از تو» گفت: در این مجموعه به گفتگو با همسران شهدای خلبان ارتش جمهوری اسلامی ایران میپردازیم. معمولاً در آثاری این چنین، بانوان صرفاً به بیان خاطراتی از همسران خود میپردازند اما در واقع محور و سوژه اصلی شهیدان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این مجموعه سعی کردهام با رویکردی متفاوت به این افراد بپردازیم به این معنی که عمده روایت از زمان شهادت تا به امروز است و افراد مصاحبه شونده از ازدواج، چگونگی اداره زندگی بعد از شهادت همسر، نحوه تربیت فرزندان، مشکلات موجود در این مسیر و... سخن میگویند.

وی تصریح کرد: در این مستند، بانوان موفق شهدا را در سفرهایی به محل زادگاهشان و پایگاههایی که در آنها زندگی کردهاند و همچنین محل کار همسران و مکانهای مختلفی که مد نظر خود آنها بوده است همراهی کردهایم و روایات آنان در این لوکیشنها شکل گرفته است.

این تهیهکننده اذعان کرد: تمام پایگاههای نظامی کشور اعم از تهران، اصفهان، بوشهر، دزفول و... از لوکیشنهای اصلی این مجموعه بودهاند و از جمله همسران شهدایی که با آنها به مصاحبه پرداختهایم میتوان به همسران شهیدان بابایی، فکوری، کرم و وکیلی اشاره کرد.

فارسی در خصوص برنامه امروز یکشنبه 30 شهریور گفت: در این برنامه با همسر شهید بابایی درخصوص شرایط زندگیشان پس از شهید بابایی به گفتگو خواهیم نشست.

مستند «بعد از تو» کاری از مرکز سیما فیلم است که به همت تأمین برنامه شبکه دو در هفته دفاع مقدس از این شبکه پخش میشود.

این مستند در 13 قسمت 25 دقیقهای تهیه شده و کارگردانی آن را فاطمه سادات محمودپور به عهده دارد. از دیگر عواملی که با این برنامه همکاری داشتهاند میتوان به مهرداد اصفهانپور (مدیر تصویربرداری)، عباس گنجی (مدیر تولید) و علی خلیلی (صدابردار) اشاره کرد.

پخش این مستند از شنبه 29 شهریور همزمان با شروع هفته دفاع مقدس از شبکه دو شروع شد و هر روز بجز پنجشنبه و جمعه ساعت 18 به روی آنتن شبکه دو میرود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار