استاندار یزد:

روز «جانباز» و روز «پاسدار» تبلور دفاع از ارزش‌های متعالی انسانی است

«محمود زمانی قمی» با صدور پیامی اعلام کرد: گرامی‌داشت روز «جانباز» و «پاسدار»، تبلور دفاع از ارزش‌های متعالی، تجلی‌گر راستین ایثار و از خودگذشتگی سرافرازان عزیز و صبوری است که در مکتبِ بزرگ جانباز دشت کربلا درس شهامت و وفاداری آموخته و برای دفاع از ارزش‌ها و عینت بخشیدن به عزت حسینی، تا پای جان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۲۸۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ - 21April 2018

روز جانباز و پاسدار تبلور دفاع از ارزش های متعالی انسانی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، «محمود زمانی قمی» استاندار یزد با صدور پیامی، فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت امام سجاد (ع) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

گرامی‌داشت روز «جانباز» و «پاسدار»، تبلور دفاع از ارزش‌های متعالی، تجلی‌گر راستین ایثار و از خودگذشتگی سرافرازان عزیز و صبوری است که در مکتبِ بزرگ جانباز دشت کربلا درس شهامت و وفاداری آموخته و برای دفاع از ارزش‌ها و عینت بخشیدن به عزت حسینی، تا پای جان ایستاده‌اند و این بزرگواران در عصر امروز به‌ویژه برای نسل جوان تفسیر دوباره و عینی کاروان امام سجاد (ع) هستند که سال‌ها مقاومت و پایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام‌آور حق طلبی و ظلم ستیزی می‌باشند.

با تبریک خجسته ایام شعبانیه و تأکید بر فرصت شناسی روز‌های پر برکت و پیوسته در معنویت این ماه، سپاس و احترام، نثار وجود غنی و نگاه وسیع انسان‌هایی است که همواره لبیک گوی فرمان «حی علی خیر العمل» هستند، زیرا در مسیر پایداری تنها عمل است که ایمان را گواهی می‌دهد و ما چنین صحنه‌هایی را در دوران هشت سال دفاع مقدس و سایر میدان‌هایی که پای پاسداری از ارزش‌های کشور در میان بود، از شهدای والامقام، جانبازان سرافراز و احاد مردم شریف ایران اسلامی زیاد دیده‌ایم و امروز نیز بر شکوه ارزشمند اسوه‌های پایداری، ایثار و ارزش‌باوری حقیقی، معتبر و مفتخریم.

امید که همواره از بلند همتی، اخلاق مداری، فداکاری و خستگی‌ناپذیری این الگو‌های ارزشمند و انسان‌های شریف در مسیر اقتدار و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند باشیم. موفقیت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار