علی‌اصغر بهمن‌نیا به دفاع پرس خبر داد؛

عرضه جدیدترین ماجراهای امنیتی نارگل در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر انتشارات نارگل گفت: 2 کتاب جدید از مجموعه کتاب‌های ماجراهای امنیتی انتشارات نارگل در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ - 28April 2018

«علی‌اصغر بهمین‌نیا» مدیر انتشارات نارگل در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به حضور این انتشارات در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: انتشارات نارگل امسال با 2 کتاب جدید از سری کتاب‌های ماجراهای امنیتی به نمایشگاه کتاب خواهد آمد.

وی گفت: «من در رقه بودم» کتاب پنجم از مجموعه «ماجراهای امنیتی» است که شامل خاطرات محمد الفاهم (ابوزکریا) عضو جدا شده داعش است. الفاهم از خانواده‌ای تونسی و متولد دورتموند آلمان است، که هادی یَحمُد خاطرات او را نگارش و تدوین کرده است. الفاهم در این کتاب ماجرای هجرتش به سرزمین شام برای پیوستن به داعش و سپس داستان جدا شدن از داعش را روایت می‌کند.

مدیر انتشارات نارگل افزود: این کتاب به ترجمه وحید خضاب و در 312 صفحه با قیمت 19 هزار تومان در غرفه انتشارات نارگل عرضه می‌شود.

بهمن نیاز همچنین از عرضه کتاب جدید «در راه پر دردسر» خبر داد و گفت: این کتاب روایت سفر به خانه‌های امن القاعده است که «یسری فوده» خبرنگار و برنامه‌ساز مصری شبکه الجزیره از سفر به پاکستان و دیدار با خالد شیخ محمد رییس کمیته نظامی سازمان القاعده و رمزی بن الشیبه هماهنگ کننده عملیات 11 سپتامبر را بازگو می‌کند.

وی ادامه داد: این کتاب به قیمت 19 هزار تومان و در 184 صفحه به علاقمندان عرضه می‌شود.

عرضه جدیدترین ماجراهای امنیتی نارگل در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر انتشارات نارگل خاطرنشان کرد: کتاب‌های ماجراهای امنیتی از جمله کتاب «روزی روزگاری القاعده» خاطرات «ایمن دین» عضو جدا شده القاعده و جاسوس دستگاه امنیتی انگلیس خوشبختانه از سوی مخاطبین مورد استقبال خوبی قرار گرفته است، که پیش‌بینی می‌شود این کتاب‌ها نیز علاقمندان زیادی داشته باشند.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها