نشریه شاهد یاران یادمان شهید «حسین املاکی» منتشر شد

یکصد و چهل و نهمین شماره از نشریه شاهد یاران یادمان سردار شهید «حسین املاکی» با عنوان «نفوذ تا قلب دشمن» منتشر شد.
کد خبر: ۲۸۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ - 30April 2018

نشریه شاهد یاران یادمان شهید «حسین املاکی» منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، یک‌صد و چهل و نهمین شماره از نشریه شاهد یاران یادمان سردار شهید حسین املاکی با عنوان «نفوذ تا قلب دشمن» منتشر شد.

تازه‌ترین شماره از نشریه «شاهد یاران» که به یادمان شهید سردار «حسین املاکی» می‌پردازد، مطالبی چون «مروری بر زندگی شهید حسین املاکی»، «گفت و گو با همسر شهید املاکی»، «این تصویر زیبای توست که سال‌ها با من سخن می‌گوید»، «نامه شهید املاکی به همسرش»، «یکی از ارکان مهم در لشگر قدس بود»، «شهید املاکی در قامت رشیدش یک دلاورمرد بود»، «پیکار خارق العاده»، «وقتی علی شمخانی از املاکی تضمین خواست»، «گنج جنگ بی‌همتاست»، «شهید املاکی به روایت سردار شهید همدانی»، «از سنندج تا بانی بنوک»، «قائم مقام لشکر در خط مقدم»، «سردار املاکی از برجسته‌ترین نیروهای اطلاعات عملیات بود»، «تلخ ترین خاطره ام در بانی بنوک رقم خورد»، «شهید املاکی از ستون ‌های استوار دوران دفاع مقدس بود»، «فرمانده جان بر کف»، «شهید املاکی قبل از عملیات خیبر گزارش شناسایی را به محسن رضایی ارائه داده بود»، «سجده سردار»، «سردار املاکی در شناسایی‌ها در قلب دشمن بود»، «در محاصره»، «آخرین عکس»، «دو خاطره از علی منصوری عکاس و فیلمبردار جبهه‌های جنگ»، «آخرین فیلم سردار املاکی»، «یاد و خاطره‌ها»، «در محضر شهید قهرمان»، «در نوشته‌ای به قهرمان»، «گفت‌وگو با سردار املاکی قبل از شروع عملیات نصر 4»، «مروروی بر عملیات والفجر 10»، «روایت تصویری از لشکر 25 کربلا و لشکر قدس» و «تاریخ حملات شیمیایی عراق علیه ایران» را در بردارد.

در بخشی از مطلبی با عنوان «وقتی علی شمخانی از املاکی تضمین خواست» می‌خوانیم: «علی شمخانی فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه قبل از عملیات نصر 4 در جلسه‌ای با حضور فرماندهان می‌خواهد که برای تسلط بر شهر ماووت یکی از یگان‌ها، نیروهایش را بدون آنکه عراقی‌ها متوجه شوند به ارتفاعات ژاژیله ببرد. این اقدام به این منظور بود که برای تسلط بر شهر ماووت لازم بود جاده آسفالت ماووت سر فلات تصرف شود. این کار بدون آزاد کردن ارتفاعات ژاژیله مقدور نبود. در این جلسه سردار حسین املاکی اعلام آمادگی می‌کنند و ...»

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها