سردار شهید« ابراهیم زارعی»؛

پشتیبان ولایت فقیه باشید

سردار شهید «ابراهیم زارعی» در بخشی از وصیت نامه خود می‌نویسد: پشتیبان ولایت فقیه باشید.
کد خبر: ۲۸۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ - 01May 2018

پشتیبان ولایت فقیه باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سردار شهید «ابراهیم زارعی» سوم مرداد ماه سال 1342 در روستای سلطان‌ آباد شیراز چشم به جهان گشود.
دوم فروردین‌ماه سال 66، روز آسمانی شدن فرمانده گردان سلمان بود و روح این پاک‌ باخته ولایت در سرزمین شلمچه و عملیات کربلای 8 به دیگر یاران شهیدش پیوست.

در بخشی از وصیت‌نامه این شهید خطاب به خانواده می‌خوانیم:"
ای عزیزان از شما خیلی معذرت می‌خواهم که شما را ترک کردم چون برای اسلام است و دستور ولایت‌ فقیه و گرنه اگر تمام دنیا را به من می‌دادند حاضر نبودم حتی لحظه‌ای شما را ترک کنم. امیدوارم که مرا ببخشید و از اینکه فرزندتان به جبهه می رود راضی باشید چون ما برای اسلام می‌جنگیم و همواره پیرو راه امام حسین (ع) هستیم و اگر کشته شویم در راه او شهید شده‌ایم."

شهید زارعی تنها یک خواهش از خانواده و آشنایان خود دارد:"

تنها خواهشی که از شما دارم این است که در تشییع‌ جنازه‌ام گریه نکنید که مبادا دشمنان انقلاب شما را در آن حال ببینند. برای تشییع‌ جنازه‌ام از عموم مردم دعوت به عمل‌آورید و برایم دعا کنید تا خداوند گناهانم را بیامرزد و مرا در زمره شهیدان کربلا قرار دهد از شما می‌خواهم اشکی را که بر بالای جنازه‌ام می‌ریزید اشک شوق باشد نه اشک غم و ناراحتی.."
وی ولایتمداری را نیز از مردم درخواست می‌کند:"وصیت من به شما مردم حزب‌ الله این است که دعای خود را بدرقه رزمندگان قرار دهید و همواره پشتیبان ولایت‌فقیه باشید...... ما نهال این انقلاب را با نثار جانمان کاشتیم و این وظیفه شماست که از آن نگهداری کنید."

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها