به همت «جامعه‌ ایمانی ‌مشعر»؛

دوره طراحی خط برای هنرمندان هیاتی کشور برگزار شد

هنرمندان طراح‌ گرافیک هیاتی از سراسر کشور، یک دوره آموزشی - تخصصی طراحی را با حضور اساتید برجسته این فن در جوار مسجد مقدس جمکران گذراندند.
کد خبر: ۲۸۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 05May 2018

دوره طراحی خط برای هنرمندان هیاتی کشور برگزار شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سومین کارگاه 2 روزه از مجموعه کارگاه‌های «خط در گرافیک» با عنوان «خطوط مبتنی بر ساختار هندسی» به همت «جامعه‌ ایمانی ‌مشعر» در شهر مقدس قم برگزار شد.

این مجموعه کارگاه‌ها، ذیل دوره تخصصی «هیات هنر» و با هدف رشد و ارتقای توانمندی هنرمندان هیاتی، به‌ صورت فصلی برگزار می‌شود.

دوره تخصصی هیات ‌هنر، شامل مجموعه‌ای از دوره‌ها، کارگاه‌ها و کارسوق‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف هنری است که به ‌صورت اختصاصی برای هنرمندان هیاتی برگزار می‌شود.

در این کارگاه طی هشت جلسه فشرده در 2 روز متوالی، پنج‌شنبه و جمعه 13 و 14 اردبیهشت‌ماه، به مدت مجموعا 17 ساعت، به تبیین نقش خطوط مبتنی بر ساختار هندسی در طراحی پوستر پرداخته‌ شد.

هنرمندان شرکت‌کننده در این دوره ضمن بهره‌گیری از محضر استاد مسعود نجابتی و استاد حمیدرضا کشاورزی ‌میاندشتی، از اساتید برجسته و نامی در این رشته، به اجرا و مشق عملی تحت نظر اساتید نیز پرداختند.

استاد کشاورزی به بحث خط بنایی که مبتنی بر مربع است، پرداختند و استاد نجابتی نیز خطوط مبتنی بر دایره و سایر اشکال هندسی را بررسی کردند.

به گزارش دبیرخانه کارگاه، این دوره میزبان بیش از هشتاد نفر از هنرمندان هیأتی سراسر کشور بود که با اشتیاق فراوان و همت بالا، دو روز فشرده از محضر اساتید بهره بردند.

بنا بر اعلام این دبیرخانه، چهارمین کارگاه خط در گرافیک در تاریخ 1 و 2 شهریورماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار