امام جمعه فامنین:

عامل موفقیت شهید مطهری ولایت‌یاور و ولایت‌باور بودنش بود

امام جمعه فامنین گفت: عامل موفقیت و مشهور شدن شهید مطهری دقت در طهارت و تزکیه نفس، مردمی بودن، تهذیب و ولایت‌یاور و ولایت‌باور بودن وی بود.
کد خبر: ۲۹۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ - 08May 2018

علم با نگاه اسلامی را باید در آموزه‌های دینی یافتبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «رضا مصباح» امام جمعه فامنین در مراسم گرامیداشت سالگرد علامه متفکر استاد شهید «مرتضی مطهری» و هفته عقیدتی سیاسی در جمع کارکنان، مدیران و فرماندهان تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان اظهار داشت: هر کلام و قاعده‌ای علم نیست و علم‌های مختلفی در ادیان‌ متعدد وجود دارد اما علمی که با انسان ارج نهاده و مقام بشر را ارتقاء می‌بخشد علم اسلامی است،

وی در ادامه با بیان اینکه علم با نگاه اسلامی را باید در آموزه‌های دینی و اسلامی یافت افزود: علمی که مفهوم خداشناسی در آن دیده نشود و اشاره‌ای به خودشناسی نکرده باشد علم نیست.

امام جمعه فامنین یادآور شد: عامل موفقیت و مشهور شدن شهید مطهری دقت در طهارت و تزکیه نفس، مردمی بودن، خودسازی و تهذیب، ولایت یاور و ولایت باور بودن ایشان بود.

«محمد جنتی» جانشین فرماندهی تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان از فعالیت‌های حوزه نمایندگی در سال 96 در زمینه‌های اعتقادی، اخلاقی، سیاسی، اجرای کلاس‌های نور مبین و اعزام کارکنان به دوره‌های تداوم عقیدتی تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام مسیح‌الله عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین (ع) نیز به بیان مواضع و دیدگاه‌های حوزه نمایندگی در سال جاری پرداخت و 3 تکلیفی را که مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بر دوش کارکنان نمایندگی نهاده شده را تبیین و تشریح کرد.

در پایان برنامه از فعالان عقیدتی، مربیان و متربیان نمونه نیز تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها