سردار اشتری:

مدیریت 9 بیمارستان در کشور توسط نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مدیریت 9 بیمارستان در کشور بر عهده ناجاست، گفت: چند بیمارستان دیگر هم در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.
کد خبر: ۲۹۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ - 12May 2018

مدیریت 9 بیمارستان در کشور توسط نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در همایش مدیران و روسای بهداشت، امداد و درمان ناجا با بیان اینکه در حال حاضر 9 بیمارستان و 32 کلینیک با مدیریت نیروی انتظامی در کشور فعال هستند، اظهار داشت: همچنین مراحل ساخت چند بیمارستان ناجا در حال تکمیل است که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه بین نیروی انتظامی و وزارت بهداشت گفت: امیدواریم این تفاهم‌نامه بتواند در ارائه خدمات به مردم و کارکنان ناجا مفید باشد.

سردار اشتری با بیان اینکه سلامتی و امنیت دو نعمت الهی هستند، بیان داشت: امیدواریم با امضا تفاهم‌نامه همکاری بین ناجا و وزارت بهداشت، بتوانیم سلامتی را همچون امنیت برای مردم به ارمغان بیاوریم.

وی افزود: به دلیل تنوع و گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی در سطح جامعه نیازمند مجموعه‌ای آماده و پاسخگو در همه عرصه‌ها هستیم.

سردار اشتری با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین اظهار داشت: مراکز درمانی ناجا در سه مرز خسروی، چزابه و شلمچه به زائران اربعین حسینی خدمات درمانی و ارزنده‌ای ارائه دادند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: در صورت کمک آماده ارتقا سطح خدمات‌رسانی خود به مردم مناطق محروم، حاشیه‌نشینان و مرزنشینان هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار