برنامه «ماه و ماهی» در ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش می‌شود

هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه لحظات افطاری «ماه و ماهی» با اجرای سیاوش عقدایی از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.
کد خبر: ۲۹۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ - 14May 2018

برنامه «ماه و ماهی» در ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، برنامه تلویزیونی «ماه و ماهی» به‌مناسبت ماه مبارک رمضان هر روز به‌طور زنده حوالی ساعت 19:20 آغاز می‌شود و تا دقایقی پس از افطار ادامه خواهد داشت.

 افشین حسین خانی تهیه کننده برنامه ماه و ماهی گفت: ما در این برنامه تلاش می‌کنیم به مساله «ضد و نقیض» که در جامعه به وفور وجود دارد، بپردازیم. ما معتقدیم ضد و نقیض در جامعه هست، ولی باید بیاموزیم که این ضدیت در زندگی لازم و ضروری است.

حسین خانی ادامه داد: ما در این برنامه می‌خواهیم به مردم بگویم که اگرچه از نظر ظاهر و محتوا نقیضین در جامعه وجود دارد، ولی می‌توانیم با هم زندگی کنیم و نیاز‌های یکدیگر را برطرف کنیم.

این تهیه کننده تصریح کرد: براساس همین رویکرد، مهمانان برنامه به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که هرشب 2 مهمان به استودیو می‌آیند که شغل‌های ضد و نقیض هم دارند؛ مثل محیط‌بان و شکارچی، تولیدکننده خودرو و اوراق‌چی یا پرستار خانه‌سالمندان و مربی مهد‌کودک.

وی اظهار داشت: در این برنامه خواهیم گفت که ضد و نقیض در زندگی اجتماعی لازم و ملزوم یکدیگرند گرچه با هم در ظاهر سنخیتی ندارند.

این تهیه کننده درباره آیتم‌های برنامه ماه و ماهی گفت: در این برنامه هر روز به شهری از شهر‌های کشور می‌رویم و یک روز از ماه مبارک رمضان را در آن‌جا به تصویر می‌کشیم. همچنین هر روز به سراغ یکی از مشاغل سخت خواهیم رفت و با صاحبان آن مشاغل صحبت می‌کنیم که چطور با وجود چنین کار سخت و سنگین، روزه می‌گیرید.

حسین خانی در پایان اظهار داشت: ما در این برنامه در قالب یک نظرسنجی از بینندگان سوال می‌کنیم که علت نام‌گذاری این برنامه به اسم «ماه و ماهی» چیست؛ که مخاطبان می‌توانند از طریق پیامکی که در برنامه اعلام می‌شود، در این مسابقه پیامکی شرکت کنند.

طبق این گزارش، برنامه تلویزیونی «ماه و ماهی» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان هر روز بعد از بخش خبری ساعت 19 به مدت 65 دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار