پیکر مادر سردار شهید «محمدجواد دل آذر» در جوار فرزندش آرام گرفت

پیکر مادر بزرگوار سردار شهید «محمدجواد دل آذر»، عصر امروز تشییع و در قطعه ایثارگران گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۹۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ - 23May 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، پیکر بانو «سکینه میرمحمدیان» مادر سردار شهید «محمدجواد دل آذر» عصر امروز از مسجد امام زین العابدین (ع) به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) تشییع و سپس در قطعه ایثارگران این گلزار و در جوار قبر فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

در مراسم تشییع بانو میرمحمدیان، جمع کثیری از فرماندهان سپاه و بسیج، پیشکسوتان دفاع مقدس و همرزمان شهید دل آذر، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان استانی حضور داشتند.

پیکر مادر سردار شهید «محمدجواد دل آذر» در جوار فرزندش آرام گرفت

شهید محمد جواد دل آذر متولد ۱۳۳۷ در قم، یکی از کارآمدترین و مبارزترین جوانان قم و جلودار و پرچمدار مبارزات علیه رژیم طاغوت بود. سازماندهی راهپیمایی‌ها و تظاهرات در سطح شهر، آموزش‌های نظامی به جوانان انقلابی برای مبارزه با عمال پهلوی، ساختن سه راهی با مواد منفجره و مقابله با مزدوران رژیم طاغوت نمونه‌ای از فعالیت‌های انقلابی اوست. عضویت در کمیته استقبال از حضرت امام (ره)، عضویت در گروه ضربت کمیته انقلاب اسلامی، نقش آفرینی در کردستان و مبارزه با ضد انقلاب، عضویت در سپاه پاسداران و حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در قالب لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع)، از جمله دیگر فعالیت‌های شهید دل آذر می‌باشد.

شهید محمدجواد دل آذر هنگامی که مسئولیت فرماندهی عملیات لشکر ۱۷ را بر عهده داشت، در تاریخ ۱۳ اسفند سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت به مقام رفیع شهادت نایل شد.

پیکر مادر سردار شهید «محمدجواد دل آذر» در جوار فرزندش آرام گرفت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار