فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد:

آمریکا هیچ زبانی جز زبان قدرت و زور را نمی‌شناسد

سردار «یدالله بوعلی» گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و در منطقه ثابت شده که آمریکا هیچ زبانی جز زبان قدرت و زور را نمی‌شناسد.
کد خبر: ۲۹۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ - 24May 2018

آمریکا هیچ زبانی جز زبان قدرت و زور را نمی‌شناسدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، صبح‌گاه مشترک نیرو‌های مسلح استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز (پنج‌شنبه) در سپاه فتح استان برگزار شد.

سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: ملت ایران به یمن و برکت قرآن و اسلام و باور و اعتقادی که به اسلام و قرآن دارند، همواره ثابت کرده‌اند که هرچند شرایط بر آن‌ها سخت شود، باز هم می‌توانند خود را بازسازی کرده و در مقابل دشمن بایستند.

وی افزود: خرمشهر با اندک نیرو‌های مردمی ۳۴ روز در مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت کرد، اما دیری نپایید که نیرو‌های مخلص به نظام بر دشمن تاختند و خرمشهر را فتح کردند در حالی که بسیاری از کشور‌های دنیا پشت صدام ایستاده بودند، اما اراده متکی به قرآن و ائمه اطهار اراده دشمن را شکست داد و خرمشهر با افتخار آزاد شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، آزادسازی خرمشهر را سند افتخار شیعیان و همه رزمندگان ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد هم در همه عرصه‌های دفاع مقدس سربلند بوده و عملیات‌های غرورآفرینی را انجام دادند.

سردار بوعلی بیان کرد: امروز همان دشمنان با همان خط سیر در مقابل این ملت چنگ و دندان نشان می‌دهند، غافل از اینکه شیران این مملکت همان‌طور که کمر دشمن را در خارج از مرز‌ها شکستند، باز هم ایستاده‌اند.

وی با بیان این‌که هیچ‌گاه غیرت ایرانی اجازه نمی‌دهد که زیر ننگ رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا برود، گفت: وقتی می‌گویند باید موشک‌های شما برچیده شود و نباید فناوری داشته باشید، بیان‌گر شکست سیاست‌های آن‌ها در منطقه به دلیل حضور ایران است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و در منطقه ثابت شده است که آمریکا هیچ زبانی جز زبان قدرت و زور را نمی‌شناسد و اگر در عراق، سوریه و برخی دیگر از کشور‌ها کار‌هایی را انجام دادند جوابش را دیدند.

سردار بوعلی به فرمایشات شب گذشته مقام معظم رهبری اشاره داشت و گفت: آقا و مولای ما که باور دارند که نصرت الهی حتمی است و با دلایل مختلف ثابت کردند که هیچ نتیجه‌ای در اعتماد به آمریکا و اروپا نخواهد بود.

وی عنوان کرد: ما باور داریم که نصرت الهی برای جبهه حق هست و اگر این‌ها قدرت داشتند شرط برای ما نمی‌گذاشتند بلکه عمل کردند و این‌که به ما می‌گویند در سوریه و عراق و یمن نباشید، یعنی نمی‌توانند در این کشور‌ها پیروز شوند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر جا دشمن حاضر است در مذاکره با ما صحبت کند یعنی آن‌جا توان و قدرت ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار